< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


myspace

blog layout

blog layout


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Cursors

buduci da mi je trebalo puno vremena da se odlucim na brak mada sam voljenog muškarca našla vec odavno ovdje cu nastojati opisivati moja iskustva u novom mracnom/bracnom životu.
imam 26 godina, visoko sam obrazovana, zaposlena na dobrom radnom mjestu, mogu reci uspješna, moderna i samosvjesna žena.Ovo govorim kako bi me se što bolje razumjelo.
pa uživajte.


18.08.2006., petak

Smjeh je najveći lijek ili nije!?!

Svi nešto kukaju kako je vrijeme grozno, nemogu na kupanje, sunčanje i sl. a meni je tako super baš mi paše prezadovoljna sam, mislim da je vrućina da nebih mogla živjeti a ovako se super osjećam.
Juče smo bili na ultrazvuku. i kao i svaki put, hvala Bogu, sve je u najboljem redu i ide svojim tijekom. Tata je isto zadovoljan, on se svaki put tako raznježi od pogleda na ultrazvuk, tako da mislim da će se moj, super macho Hercegovac rasplakati kad ugleda našu bebu prvi put.
Ja još uvijek radim a do kad ću još se nezna, s obzirom da se još uvijek dobro osjećam, ma mislim izvrsno se osjećam.Uvijek sam mislila da se trudnice sa onim velikim trbusima nemogu naspavati, al ja spavam ko top, trbuh mi uopće ne smeta, spavam onako na boku i nemem nikakvih problema.Sve tegobe su nestale, osim žgaravice koja me onako stalno izjede, ali imam ja tablete za to pa je se rješavam.
Dragi me mazikiss jer je još uvijek na odmoru pa mi stalno ugađa, da sexa još uvijek ima i da još uvijek je dobar, da mi jenetko to pričao prije trudnoće ne bih mu vjerovala, ali eto ja sam jedna velika napaljenica i ni ovaj veliki trbuh me nemože spriječiti od aerobika u krevetu, doduše poslije sexa se malo teže ustanem iz kreveta, nešto mi koljena zaštopaju, al brzo to prođe, a i beba se poslije uljulja pa spava ne okreće se po trbuhu, ko zna kako ona to sve doživljava,zujo
Iako se dobro osjećam moram napomenuti svim budućim mamama kako je trudnoća stanje stalnog PMS-a, tako da ćete se stalno osjećati hipersenzibilno, tako i ja, naljutim se u trenu, razljutim još brže,zaplačem zbog ničega, smijem se ko luda a u času sam već bijesna, zato mislim da je sex super lijek za takovo stanje, jer neznam šta bi još da nema sexa, mislim da bi do sad već bila luda.Zato moja sućut svim onim trudnicama kojima je sex zabranjen, stvarno im se divim ja bi do sad već bila bijesna ko ris i grizla bi okolo. No dobro možda sam još uvijek pod dojmom sinoćne večeri (baš je bilo dooobro,mmm). Eto tako dragi moji a sad se moram vratiti poslu, mada mi je od ovog tijedna malo lakše budući da se dosta kolega vratilo sa godišnjeg.
pozdrav, cmok!

- 09:17 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.