< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


myspace

blog layout

blog layout


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Cursors

buduci da mi je trebalo puno vremena da se odlucim na brak mada sam voljenog muškarca našla vec odavno ovdje cu nastojati opisivati moja iskustva u novom mracnom/bracnom životu.
imam 26 godina, visoko sam obrazovana, zaposlena na dobrom radnom mjestu, mogu reci uspješna, moderna i samosvjesna žena.Ovo govorim kako bi me se što bolje razumjelo.
pa uživajte.


07.08.2006., ponedjeljak

tjedan br 33

I mislim si ja onako sinoć prije spavanja, dok mi je najdraži masirao stopala, da mi ova trudnoća, koje sam se na početku toliko bojala, ni tako loša.Mislim nisam baš uskraćena za mnoštvo stvari kao što sam mislila da ću biti.
Stalno su me plašile neke bivše trudnice kako se nemože spavati dok si trudan da ti stalno smeta trbuh, ali brate mili meni ne smeta ništa ja spavam ko top, navikla i prije spavati na boku i tako spavam i sada i još nisam imala nikakvih problema, a sada sam u 33 tjednu trudnoće,(u 8 mjesecu za neznalice). U mojoj omiljenoj i najbitnijoj stvari sexu se također ništa nije promjenilo, još uvijek imam redovit sexualni život kao i prije trudnoće, nemam problema sa postizanjem oprgazma, nikada pa ni sada, a i dragi se još uvijek pali na mene (ma koliko nevjerovatno meni izgledalo).
Nisam povraćala, nije me ništa bolilo hvala Bogu tako da do sada nisam imala nikakvih problema vidjeti ćemo što će biti dalje.
Ovih dana imamo goste, od dragoga neka rodbina iz Švicarske, njih dvoje i dvoje djece, mislim da sam na rubu živčanog sloma, nisam neka picajzla al počelo mi je ići na živce mrvljenje i prskanje po kući, više ne prepoznajem svoj dom, kao da nikada nije bio čist totalno mi je sve u neredu, a ja sama ne stignem pospremiti i počistiti koliko ovi zaprljaju.
Mislim stvrano sam gostoljubivi tip, ali ima nešto u onoj svakog gosta tri dana dosta, a meni je već prekipilo.
Koliko vi možete trpiti i najdraže goste?
Mislila sam malo dulje al moram ići na sastanak, pozdrav!
- 15:42 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.