< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


myspace

blog layout

blog layout


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Cursors

buduci da mi je trebalo puno vremena da se odlucim na brak mada sam voljenog muškarca našla vec odavno ovdje cu nastojati opisivati moja iskustva u novom mracnom/bracnom životu.
imam 26 godina, visoko sam obrazovana, zaposlena na dobrom radnom mjestu, mogu reci uspješna, moderna i samosvjesna žena.Ovo govorim kako bi me se što bolje razumjelo.
pa uživajte.


01.08.2006., utorak

Erotske noći!

Jeste li ikada imali fatalnu ljubav?
Mislim da sam već pisala o tome, ali evo jutros me opet nešto sjetilo na to.
Nemojte me krivo shvatiti svog najdražeg muža smatram najvećom ljubavi u životu, onom pravom iskrenom, vrijednom svega. Naša ljubav je nekako išla pravim tijekom, sve je nekako bilo normalno i lijepo, nije bilo nikada nekih većih trzavica (osim mojih maničnih napada ljubomore).No dobro nisam o tomehtjela , htjela sam o fatalnoj ljubavi koju sam jednom osjetila u životu, samo jednom, i bilo je luuuuuuuuuudo!
No dobro, drugog aktera (prvi sam naravno ja) vidjeh jutros u novinama, oženio se (jeste primjetili da sve bivše vidim u novinam pa se istih prisjetim), oženio se nemogu vjerovati, a još mi je ljetos (netom prije moje svadbe) nudio lude erotske noći, a sad se i on skrasio, on koji je bio žestoki pobornik momačkog života.
Moram vam reći da sam cijeli dan o njemu razmišljala ( ja sam grozna grozna žena, sa trbuhom do zuba i prekrasnim mužem ja cijeli dan razmišljam o bivšem dečku) čini mi se da sam prolupala.
I sinoć cijelu noć imam erotske snove, ljudi moji koje lude erotske snove. Opet napominjem nemojte me krivo shvatiti, moj muž me je jedini uspio dovesti do vrhunca, njegova seksualna moć se nemože mjeriti ni sa jednim drugim muškarcem, čak i sada kad sam trudna pruža mi vrhunske seksualne užitke, ali eto valda su ti neki nekadašnji i prvi seksualni događaji oni koji ti se najviše urežu u pamćenje. Tako juče ja kad sam vidila tog mog bivšeg, prisjetila sam se nekih stvari koje i nisu bile neke posebne kvalitete ali su bile lude i nezaboravne, ili sam ja bila luda, nešto od toga sigurno.
Ušla sam u 8 mjesec trudnoće a juče sam vodila ljubav sa dragim kao da uopće nisam trudna, kasnije me peba tako pritisnula na desnu stranu da nisam mogla hodati, ipak se moram početi malo kontrolirati, libido mi prelazi granice moram ga nekako suzbiti.
E vidite mene i teme danas, sva sam u vrućim noćima, a noći su postale pakleno vruće.
Ja sam vam jedna jako uspaljena trudnica, ni ovaj trbuh ispred mene me nemože spriječiti u mojim ludim seksualnim namjerama, jadan moj dragi koji me mora trpiti a tako sam teška.Ha, ha!

- 10:09 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.