ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Ožujak 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Življenje iz dana u dan,uz niz dogodovština koje začine sumornu svakodnevnicu...


Photobucket - Video and Image Hosting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

sličice....

Photobucket - Video and Image Hosting

Gdje je nestalo poštenje?

Pitam se pitam al mi ne polazi za rukom pronaći odgovor???!!!
Možda sam ja ta koja se nebi upustila u potragu za poštenjem,jer ga i sama nemam u toj mjeri da mirne duše mogu reći -poštena sam-.
Ponekad,ma šta ponekad,počesto uhvatim sebe u nepoštenim radnjama nauštrb sebe.
Olakotna okolnost?Opravdanje?
Ne želim ni pomisliti koliko sam ih (ne)namjerno prevarila tzv svojim poštenjem nut !?
Sumnjam u sve i svakoga samim tim što ne virujem sebi headbang


Photobucket - Video and Image Hosting

Moj lipi andjele

Negdje jos cuvam nesto za tebe
Kad dodju jutra puna nevoje
I kad nam nista ne ide

Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
I srce stisne se od nevoje
Ja cuvam nesto za tebe
Pogledaj u mene

To moze dati
samo onaj koji te
kad podje po zlu
voli vise od sebe
Moj lipi andjele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude

Ja cuvam osmijeh za tebe
Moj lipi andjele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmjeh samo za tebe

Ako nas tuzne jutrom probude
i srce stisne se od nevoje
Ja cuvam nesto za tebe
Pogledaj u mene

To moze dati
samo onaj koji te
kad podje po zlu
voli vise od sebe

Moj lipi andjele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmijeh za tebe
Moj lipi andjele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmjeh samo za tebe
Ja cuvam osmjeh samo za tebe













More

I gledam more gdje se k meni penje
i slušam more dobrojutro veli
i ono sluša mene i ja mu šapćem
o dobrojutro more kažem tiho
pa opet tiše ponovim mu pozdrav
a more sluša pa se smije
pa šuti pa se smije pa se penje
i gledam more i gledam more zlato
i gledam more gdje se k meni penje
i dobrojutro kažem more zlato
i dobrojutro more more kaže
i zagrli me more oko vrata
i more i ja i ja s morem zlatom
sjedimo skupa na žalu vrh brijega
i smijemo se i smijemo se moru


Josip Pupačić...

Photobucket - Video and Image Hosting

nedjelja, 04.03.2007.

da te mogu pismom zvati....


Da te mogu pismom zvati

Ti za me si bila ka rosa na cvicu
sa usana pila i ljubav i sricu
a ja bi tija pismom ti prici
jos ljubavi ima ka ulja u svici

Ref.
Da te mogu pismom zvati
ja bi piva zivot cili
da se barem opet vrati
vrime kad smo sritni bili

Da te mogu pismom zvati
ja bi piva, ne bi staja
da se stara ljubav vrati
ne bi pismi bilo kraja

Ne vracas se vise u pisme i rici
i nema te sa mnom u nijednoj prici
a ja bi tija pismom ti prici
jos ljubavi ima ka ulja u svici

Ref.



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.