evo malo slikica

MMisunderstood
AAstonishing
TTechnological
EEccentric
JJealous
AAmazing

Name / Username:

Beach custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

za sad je to to,
možda stavim još slika

MoJe NaJdRaŽe PjEsMe BeFoUrA!

Shooting Star - BefourListen To Your Heart - beFourGive It Up - beFourhalloween party www.dj-donny.blogspot.com.mp3 - Befour7 things - miley cyrus

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

AbOuT mE

*** zovem se ?????? ***
*** ne sječam se koje mi je
prezime ***
*** imam 1* godina ***
*** živim u smb-u ***
*** slušam ***
-najviše beFour,Avril,Rihannu,
RHCP,Shakiru....
*** naj pjesme ***
-sve od beFoura & Avril,
a ood ostalih kako koja......

*** volim ***
- svoju family
- naj frendicu
- svog psa
- sve slatko
- beFour
- blog
- mob
- mp3 i mp4
- music
- komp
- frendove
- simpu (dečka)
- pizzu
- fantu
-još puno toga

*** nevolim ***
- školu
- čušpajze
- zadače
- učiti
- a kaj ja znam
- nemogu se sjetit

Evo super linkova

dorichthumbup
ivona and methumbup
mala plavushathumbup
lorena-avril 4everthumbup
vedrana-vekicathumbup
wlatkicathumbup
ana-mala bez pametithumbup
lude kraljicethumbup
vale novi blogthumbup
mateathumbup
anamarijathumbup
josip-befour fanthumbup
julythumbup
tončicathumbup
luciathumbup
ana-anchy 4everthumbup
hanchythumbup
baltićthumbup
markothumbup
vonchithumbup
cellathumbup
mala glupacha dizzthumbup


Kliknite,vidjet ćete super blogove!

subota, 16.08.2008.

BARBARIN ROČKAS!!!

hello,piplsi! pa dugo nisam pisala post.......bilo je i vrijeme......LJUDI,PA HVALA VAM NA 454 KOMENTARA!!!!! to mi je prvi put da imam tolko komova......u ovom postu neče bit samo ročkas več i druge stvari.......pa da počnem.....prošli tjedan sam išla u krapinu kod dede i bake mog bratič......bili smo ja,moja sestra,moja 2 bratiča,moji kumovi i njihova djeca petra,krešo i šimun,moji roditelji & moji stric i strina......bilo nam je supper......došli smo tam oko pol 11,oko 2 smo ručali a oko 5,pol 6 smo išli u trakošćan.,......al najbolje je bilo oko 1 popodne.......šimun koji ima 4 godine je samnom,petrom i anjom išao gledat koku.....gledali smo ju izdaleka al onda se petra išla približit......i koka se uznemirila i iskočila je van iz "gnjezda".......i kak je ona počela mahat krilaima i ič prema šimunu šimun se je prepao i koda je imao nitro u sebi......nije ni krenuo več se nacrtao kod vanjskog stola......mi smo svi crkavali od smjeha rofl......to je to za krapinu......imam još nešto za reč pa ču napisat kak je bilo na ročkasu.....u srijedu je došla moja bivša frendica u našu ulicu......(ona se odselila prije 2 godine.....)......ja sam pitala ivonu tko je to......veli ona nemam pojma......i onda se lucija stvori pred nama .---....... bilo nam je tak drago kaj je došla.......malo smo pričali i tak......a sad glavna tema......pitate se kak je bilo na ročkasu.......bilo je fantastično.....u početku malo dosadno al poslije ludnica......čim je došao mario počela je ludnica......prvo smo malo slušali moje najdraže pjesma.....barbi uvjek zna kaj treba pustit.......naravno grupu beFour......
pa sam im malo pokazivala videe i tak.....pa smo igrali igrice......bila je neka igrica da su radili neki napitak i taj napitak vještica popi.....onda se u nekaj pretvorila......nisam vidla sam znam da su se svi smijali......ja sam pila sok......cry.....onda smo išli van igrat skrivača i mario se htio sakrit u kuču al nije smio......onda je ivona rekla 100,tko se nije skrio,bla bla......on je u taj čas skočio s betona visokog metar i pol........još je opao a ivona se okrenula prema njemu al nije ga vidla......ja sam se počela tak jakko smijat......još su neki vidli al su se tiho smijali a ja se nisam mogla suzdržat......rofl......onda smo išli u kuču i rekli smo mariju da mora glumit ženskicu......onda smo mi cure išle van dok se on oblačio......kad smo ušle dočekala nas je princezica maria.....imala je gornji dio od čaša.....
barbarinu usku majicu.......kapu sa nekakvim resicama za princezice i 3 torbice......poslije je dobio 4-tu........umirali smo od smijeha,ivona se čak valjala po podu......čak nas je i po vani natjeravo......tak je to bilo......neda mi se više pisat..... BIG POZZ SVIMA!!!! SEE YA......



| beFour (419) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.