evo malo slikica

MMisunderstood
AAstonishing
TTechnological
EEccentric
JJealous
AAmazing

Name / Username:

Beach custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

za sad je to to,
možda stavim još slika

MoJe NaJdRaŽe PjEsMe BeFoUrA!

Shooting Star - BefourListen To Your Heart - beFourGive It Up - beFourhalloween party www.dj-donny.blogspot.com.mp3 - Befour7 things - miley cyrus

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

AbOuT mE

*** zovem se ?????? ***
*** ne sječam se koje mi je
prezime ***
*** imam 1* godina ***
*** živim u smb-u ***
*** slušam ***
-najviše beFour,Avril,Rihannu,
RHCP,Shakiru....
*** naj pjesme ***
-sve od beFoura & Avril,
a ood ostalih kako koja......

*** volim ***
- svoju family
- naj frendicu
- svog psa
- sve slatko
- beFour
- blog
- mob
- mp3 i mp4
- music
- komp
- frendove
- simpu (dečka)
- pizzu
- fantu
-još puno toga

*** nevolim ***
- školu
- čušpajze
- zadače
- učiti
- a kaj ja znam
- nemogu se sjetit

Evo super linkova

dorichthumbup
ivona and methumbup
mala plavushathumbup
lorena-avril 4everthumbup
vedrana-vekicathumbup
wlatkicathumbup
ana-mala bez pametithumbup
lude kraljicethumbup
vale novi blogthumbup
mateathumbup
anamarijathumbup
josip-befour fanthumbup
julythumbup
tončicathumbup
luciathumbup
ana-anchy 4everthumbup
hanchythumbup
baltićthumbup
markothumbup
vonchithumbup
cellathumbup
mala glupacha dizzthumbup


Kliknite,vidjet ćete super blogove!

ponedjeljak, 04.08.2008.

TUHELJSKE TOPLICE

hello,piplsi........ovo je post za jučer jer mi ga se nije dalo pisat,a i bila sam umorna......
pa da odmah započnem.....PRVO:HVALA VAM NA TOLIKO KOMOVA!!!!
jučer sam se digla u pol 9......pa sam jela itd......i napokon dok je tata išo kupit peciva da nam mama napravi sendviče,mogli smo krenut.......išli smo na kupanac u tuheljske toplice.....kad smo stigli namazali smo se kremom i išli se kupat.......tamo je prekrasno.....
tko je tamo bio zna i kak izgleda......sad ču ja malo o tome......ima neki veliki plavi tobogan.....ima bazen s valovima...ima bazen za bebe......i ima unutarnje bazene....
mi smo išli u bazen s tim velikim toboganom.....kad uđeš unutra plitko je a kad malo šečeš prema toboganu postaje dublje......cijelo vrijeme smo bili u tom dubljem......onda smo s tatom išli na taj tobogan.....bila je tolka gužva al brzo dođeš na red......i kad smo napokon došli na vrh i kad smo se išli spustit išlo je tak sporo.....išli smo par puta pa se tata spustio ležeči.....išo je ko munja.......pa sam se ja išla spustit ležeči,a kad dođeš pri kraju onda voda pršće po licu.....ikad smo došli s tobogana u bazen,sa stopalima sam poprskala vodu izvan ograđenog.......onda su zatvorili tobogan.....pa smo išli u bazen s valovima,jer su bili valovi...
pošto su bili veliki mene su nosili pa nisam mogla ić u dublje......a moj stari je bez problema
išo u duboko.......kad su završili valovi išli smo u unutarnje bazene......bila su tri bazena.....
olimpijski,bebasti i neki veliki ali vruč......i prvo smo išli u taj veliki di je vruča voda.....
mislim bila je topla al mi smo bili u hladnijem bazenu.......onda smo se malo kupali u tom bazenu,pa smo išli u olimpijski.......onda me mama nagovarala da idem preplivat s jedne strane na drugu.......onda sam išla preplivat.......pa sam došla uz rub sva ispuhana.....
nako0n kupanja u olimpijskom išli smo se odmorit......onda smo se opet išli kupat u bazen s toboganom......al onda se i mama išla spustit s nama.......onda smo se nakon sat i pol opet išli odmorit pa smo išli ručat......onda opet odmor pol sata......pa smo se opet išli kupat......prvo u vanjski bazen(s toboganom),onda u unutarnji.....kupali smo se od 4 pa do pol 7........ja sam izgorila po licu,makar sam tamnije puti.......i došlo je vrijeme da se pokupimo doma......normalno ja i moja švester nismo htjele ić doma.......bla bla.....kad smo došli doma bile smo još malo vani s ivonom......eto,to je bilo to........pozz svima......
i sam nastavite tak komat......see ya......

evo pjesmice......malo je munjena......pogledajte......

beFour- i wanna be like you



ATC- all around the world.......




| beFour (454) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.