evo malo slikica

MMisunderstood
AAstonishing
TTechnological
EEccentric
JJealous
AAmazing

Name / Username:

Beach custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

za sad je to to,
možda stavim još slika

MoJe NaJdRaŽe PjEsMe BeFoUrA!

Shooting Star - BefourListen To Your Heart - beFourGive It Up - beFourhalloween party www.dj-donny.blogspot.com.mp3 - Befour7 things - miley cyrus

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

AbOuT mE

*** zovem se ?????? ***
*** ne sječam se koje mi je
prezime ***
*** imam 1* godina ***
*** živim u smb-u ***
*** slušam ***
-najviše beFour,Avril,Rihannu,
RHCP,Shakiru....
*** naj pjesme ***
-sve od beFoura & Avril,
a ood ostalih kako koja......

*** volim ***
- svoju family
- naj frendicu
- svog psa
- sve slatko
- beFour
- blog
- mob
- mp3 i mp4
- music
- komp
- frendove
- simpu (dečka)
- pizzu
- fantu
-još puno toga

*** nevolim ***
- školu
- čušpajze
- zadače
- učiti
- a kaj ja znam
- nemogu se sjetit

Evo super linkova

dorichthumbup
ivona and methumbup
mala plavushathumbup
lorena-avril 4everthumbup
vedrana-vekicathumbup
wlatkicathumbup
ana-mala bez pametithumbup
lude kraljicethumbup
vale novi blogthumbup
mateathumbup
anamarijathumbup
josip-befour fanthumbup
julythumbup
tončicathumbup
luciathumbup
ana-anchy 4everthumbup
hanchythumbup
baltićthumbup
markothumbup
vonchithumbup
cellathumbup
mala glupacha dizzthumbup


Kliknite,vidjet ćete super blogove!

utorak, 29.07.2008.

NEZGODA!!!

hello,piplsi......bila je mala nezgoda al sve čete pročitat.....
pa da počnem.......
ovak.....oko 11 me zvala ivona da dođem do nje......kod nje smo bili do pol 2....onda sam ja doma išla ručat,pa je ona došla do mene.....kod mene smo bili do pol 5.......malo smo gledali vrisak i malo so bile na kompu.....u pol 5 smo išle van.....ja i ivona smo se dogovorile da čemo si ić u dučan kupita novi ok.......dok smo se mi dogovarale iva me pitala dal može ić s nama.......ja sam rekla da di god mi idemo da mora ić i ona.......onda su iva i viki išle prije nas.....kad su se one vratile išle smo ja i ivona......ja sam si usput kupila bravo i ok,a ivona si je kupila teen jer nije bilo ok više......kad smo se vratile malo smo pričale,a kasnije su cure išle plesat koji sam ih ja naučila........navečer oko pol 9 je iva donjela svoje šminke pa sam ja šminkala ostale cure.......i tak smo se šminkale do 9 i 15 kad sam ja morala ić doma......
bila sam još 10 minuta u dvorištu da se poigram sa svojim psom Nerom......
i ona je dok sam ja stajala počeo lajat na mene.......ja sam se sagnula da ga špotam i lupim po riti za kaznu on je skočio i s njuškom me svom snagom lupio u oko i ogrebao me po nosu nasuprot lijevog oka........ja sam se počela plakat jer su mi same suze več tekle niz oči od boli.......brzo sam išla po mamu,onda mi je ona to pregledala i rekla da si to dobo isperem s vodom......sva sreča sve vidim dobro i nije mi niš s okom samo me boli od udarca.......sva sam problijedila i moram više jest da nebudem tak jako blijeda........eto vam te moje nezgode.......to je to.....
BIG KISS SVIMA........ oni koji su na moru,UŽIVAJTE!!!.......SEE YA......
evo vam jedna pjesma.........pjesma je super........nadam se da čete je poslušat i reć mi svoje mišljenje.......pjesma slijedi....
Morning Musume-As for one day



| beFour (194) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.