evo malo slikica

MMisunderstood
AAstonishing
TTechnological
EEccentric
JJealous
AAmazing

Name / Username:

Beach custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

za sad je to to,
možda stavim još slika

MoJe NaJdRaŽe PjEsMe BeFoUrA!

Shooting Star - BefourListen To Your Heart - beFourGive It Up - beFourhalloween party www.dj-donny.blogspot.com.mp3 - Befour7 things - miley cyrus

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

AbOuT mE

*** zovem se ?????? ***
*** ne sječam se koje mi je
prezime ***
*** imam 1* godina ***
*** živim u smb-u ***
*** slušam ***
-najviše beFour,Avril,Rihannu,
RHCP,Shakiru....
*** naj pjesme ***
-sve od beFoura & Avril,
a ood ostalih kako koja......

*** volim ***
- svoju family
- naj frendicu
- svog psa
- sve slatko
- beFour
- blog
- mob
- mp3 i mp4
- music
- komp
- frendove
- simpu (dečka)
- pizzu
- fantu
-još puno toga

*** nevolim ***
- školu
- čušpajze
- zadače
- učiti
- a kaj ja znam
- nemogu se sjetit

Evo super linkova

dorichthumbup
ivona and methumbup
mala plavushathumbup
lorena-avril 4everthumbup
vedrana-vekicathumbup
wlatkicathumbup
ana-mala bez pametithumbup
lude kraljicethumbup
vale novi blogthumbup
mateathumbup
anamarijathumbup
josip-befour fanthumbup
julythumbup
tončicathumbup
luciathumbup
ana-anchy 4everthumbup
hanchythumbup
baltićthumbup
markothumbup
vonchithumbup
cellathumbup
mala glupacha dizzthumbup


Kliknite,vidjet ćete super blogove!

utorak, 01.07.2008.

IGRA SKRIVAČA!!!!

hy,piplsi!!!!opet isti naslov........i ima veze s postom........morala sam se dić u 8 jer smo išli na ujakovu prmociju.........tam smo bili do 1 i poslije smo išli na sok.......doma smo došli u 2...
pa me ivona zvala da dođem kod nje.....kod nje sam bila do 5.......pa smo išle van i većina ih je bila vani.......kod mene su polako dolazili gosti radi ujakove promocije.........došo mi je vito a on ima 5 godina, pa sam ga morala pazit jer je jjjjjjjjaaaaaaakkkkkkkkoooooooo nespretan.
kasnije oko 6 su svi imali žutu minutu pa su se počeli svađat........ivona je rekla lovri dal se oče tuć......kad je ivona opala lovro je zamahnuo nogom pa ju je opalio po leđima i bilo joj je jako crveno........onda je išla doma,al nije rekla da ju je lovro lupio........kasnije se vratila i bila podalje od lovre........navečer oko 7 smo već počeli igrat skrivača i igrali smo ga 2 i pol sata.........filip jedošo na ulicu oko pol 9 jer mu nije bili nikog doma pa nije imao ključ da uđe u kuću........tam smo ga nagovarali da igra s nama skrivača al nije htio u prva tri pokušaja...
pa smo mi nastavili igrat........onda smo igrali vatre,vode i aviona..........i svi su se nasrali kod klackalice pa kad velim da su avioni da se odmah mogu sakrit,a ja sam rekla da toga nema za aviona a pol njih je otišlo iza klackalice..........ivona je bila među njima,pa se odma nadurila i izašla van iz igre..........onda je ona govorila da je glupa i da nezna igrat,pa sam se ja zaderala da nije glupa,nego ne razmišlja.......a filip je tam bil i stalno se smijo........onda se ivona počela plakat i filip se opet počeo smijat,pa je ivona rekla KAJE,a on se još jače počel smijat........pa smo se nas dvije napokon pomirile........onda je lovro zadnji pu pito filipa dal oće igrat skrivača........filip je reko "ajde malo",pa sam ja poterala lovru da ode žmirit i on je otišo........filip se išo sakrit iza breze,a ja iza nekog grma preko puta njega........on je reko da jedna od mene i anje dođe kod njega,pa sam ja rekla anji da ode,a ona nije htjela,pa sam ja morla ić.........pretrčala sam ulicu,i lovro me nije skužil,a kad sam trebala doč iza breze i popet se na ogradu me skužil........
filip mi je reko ostani tu i počel vikat "ja sam pretrčo,a ne mateja",ja ono gledam kaj je sad njemu,ovaj veli "nije to bila mateja,ona je cijelo vrijeme stajala na ogradi,ja sam pretrčo...".........pitam ja njega "zakaj si se otkril","nema veze",veli on.......i tam se počne derat da je imo moju crvenu vestu,a ja njegovu oko struka,a moja vesta je zapravo bio šos,a on nije imao vestu i lovro odmah povjeruje.......ja nisam mogla vjerovat........
igrali smo još dve runde pa je filip morao ić doma........klinci su bili ostali još 10 minuta a ja,ivona i viktorija još pol sata.......cijelo vrijeme smo pričale o filipu i jotiću........
bilo je pol 11 navečer kad smo išle doma..........to je to........PIPLSI KOMAJTE MI.......
see ya......bye......kiss & pozz SVIMA!!!!!!!!!



| beFour (47) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.