evo malo slikica

MMisunderstood
AAstonishing
TTechnological
EEccentric
JJealous
AAmazing

Name / Username:

Beach custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

za sad je to to,
možda stavim još slika

MoJe NaJdRaŽe PjEsMe BeFoUrA!

Shooting Star - BefourListen To Your Heart - beFourGive It Up - beFourhalloween party www.dj-donny.blogspot.com.mp3 - Befour7 things - miley cyrus

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

AbOuT mE

*** zovem se ?????? ***
*** ne sječam se koje mi je
prezime ***
*** imam 1* godina ***
*** živim u smb-u ***
*** slušam ***
-najviše beFour,Avril,Rihannu,
RHCP,Shakiru....
*** naj pjesme ***
-sve od beFoura & Avril,
a ood ostalih kako koja......

*** volim ***
- svoju family
- naj frendicu
- svog psa
- sve slatko
- beFour
- blog
- mob
- mp3 i mp4
- music
- komp
- frendove
- simpu (dečka)
- pizzu
- fantu
-još puno toga

*** nevolim ***
- školu
- čušpajze
- zadače
- učiti
- a kaj ja znam
- nemogu se sjetit

Evo super linkova

dorichthumbup
ivona and methumbup
mala plavushathumbup
lorena-avril 4everthumbup
vedrana-vekicathumbup
wlatkicathumbup
ana-mala bez pametithumbup
lude kraljicethumbup
vale novi blogthumbup
mateathumbup
anamarijathumbup
josip-befour fanthumbup
julythumbup
tončicathumbup
luciathumbup
ana-anchy 4everthumbup
hanchythumbup
baltićthumbup
markothumbup
vonchithumbup
cellathumbup
mala glupacha dizzthumbup


Kliknite,vidjet ćete super blogove!

subota, 21.06.2008.

EVO MENE OPET!!!!!!

bokić svima!!!!!!! meni je dns bio naporan dan. ujutro sam se probudila u 10,pa sam morala ić pospremat sobu.........ali nisam ju pospremila kak treba,nego sam ju još više razbacala.
kasnije oko 11 me zvala ivona da idemo prošetat njenog psa helu i mog psa neru. malo smo imali problema ali nema veze. kad smo već došli doma išli smo gledat vrisak 3headbangburninmadmadthumbupnoeekrolleyes!!!!!!!! i bilo je super.ja sam jako pojačala dvd i kad je bio neki strašni dio ili kad je iskoćio vrisak mi smo počeli vrištatbangbangbangbangbangbangbang!!!!!!! kad je vrisak završio išli smo van pa je meni bio ručak!!!!!!!!!!! poslije mojeg je bio ivonin,pa smo bili malo kod nje. bili smo kod nje do 3 sata,pa smo se dogovorile da čemo se poljevat vodom jer je bilo jakooooooooo vručepartypartypartypartynaughtynaughtynaughty!!!!! išli smo na moju ulicu jer sam ja usput imala šlauf preko kojeg smo si točili vodu u flaše,a voda je bila hladna.
ja sam se išla presvuč u badič samo sam si gore stavila majicu. kad smo se počeli poljevat samo su nam leđa bila mokra,a kasnije sam ja slučajno polila ivonu po hlačama,pa je i ona mene. prošlo je negdje sat vremena kak smo se poljevali,a ja i ivona smo bile mokre od glave do pete i to do kože sa mene se sve cijedilo,još mi je voda promočila u gaće pa više nisam imala kratkih hlača! al i to sam preživjela.ja i vona smo morale čekat da nem se kosa osuši pa smo trebali ić u dučan po slatkače koji je radio do pet a mi smo došli u 5 i 12. a trebalo nam je negdje 20 minuta do tam pa smo se opet trebali vračat..... oko 6 smo se ja i vona spremale da idemo u samobor u pekaru jer smo bile gladne. išle smo s rolama.tebalo nam je do tam 10-15 minuta i konačno smo došle u pekaru i kupile si burek sa mesom i fantu jer smo bile žedne. onda smo sjedile na klupicama i odjednom je bilo tak puno ljudi u smb-u,pa su normalno svi morali gledat kak jedemo.....njaminjaminjaminjaminjami!!!!!!! pa smo se vračale i tak smo se jako smijale. ispred nas je bila neka debela žena moja je imala bijele hlače i nosila je crne tange. ja sam se tam skoro zbljuvala pa smo ubrzale da ju pređemo. tam kak smo se brzo vozile bila je uličica u koju se skreče a na cesti je bilo puno kamenja,pa sam ja skoro opala......... onda smo napokon došle doma a mene su nožni prsti tak jako bolili,a morala sam trčat na wc. sad maloprije sam vani s dečkima igrala nogomet i morala sam loptu puknut glavom pa me sad malo boliheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang...........a kaj sad.....e da i noge me još uvijek bole..........idem i pozdravljam JOSIPU najviše(ŽAO MI JE KAJ IDEŠ)
i cijeli buduči 7.c............bye i ki$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$!!!!



| beFour (85) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.