moj blog,samo moj

utorak, 02.01.2007.

aloooo ljudi! vratila se ja! znam da je čudno ipak nakon tolkog vremena,.......

ana i ja Kao prvo svima želim Sretan Božić i sretnu 2007 godinu!!!! Evo vratila sam se! Kao što sam i rekla neću napustiti ovaj blog!! Od kada ne pišem dogodilo se toliko toga,…. A ja ću vam ispričat samo ono što je svježe!
U školu sam prestala ići dva tjedna prije završetka polugodišta, jer sam išla u Crikvenicu!!! Inače idem svake godine ali većinom po ljeti!
Ove godine mi je drugi put da idem preko zime! Dolje sam došla 12.12 i bili su skoro svi klinci, osim jednog dečka koji je također bio srednja škola!!!
Ovi svi od 1 do 8 razreda svaki dan su morali ići u školu!!! I tak da mi je bilo dosadno prvi dan s tim da sam i bila sama u sobi!!!! Sljedeći dan je već bilo bolje jer je kod mene u sobu došla cura pod imenom Mateja!! Ona je drugi razred srednje!
Taj dan su još došla tri dečka! Jura-prvi srednji, Marko-drugi srednji i Darko-prvi srednji!!! Tak da smo se mi od samog početka družili!!
Radili smo stalno neke gluposti ali bilo nam je super!!! Onda je jednog dana Marko ušao u naš ormar dok smo Mateja i ja bile na wc-u! Kad smo se vratile u sobu i kad smo sjele svaka na svoj krevet Marko je izletio iz ormara i prepao nas!!!
I od tad smo nas dvije smišljale osvetu!!!!! Za ručak smo im rekle da nam fali cedevita i voda i pitale smo ih jel su oni to uzeli!! Prvo su nas gledali i rekli ne nismo, a onda smo ih mi okrivile i rekle da nek nam to vrate!! Jura i Darko su okrivili marka jer je on bio u našem ormaru, a oni kao ne znaju ništa!?!?! Mi smo se stalno smijale jer smo znale da ju nisu uzeli jer smo ju mi sakrili!!!! Pitale smo ih di su to sakrili a oni rekli nigdje!
Pa je Marko dao prijedlog da pogledamo kad se vratimo s ručka u njihove ormare! Mi smo pristale1 prvo smo išli u sobu od Jure i Darka oni su imali sobu nasuprot nas! zatim u sobu od Marka i tamo nije bilo ničega, za to vrijeme dok su oni tražili vodu,..
ja sam stavila cedevitu i vodu u ormar od Darka i Jure!!! Pa smo se ponovo vračali i kad smo pogledali u ormar tamo je bilo ono kaj smo tražili. Jura i Darko su okrivili Marka jer su mislili da im je to on njima smjestil!! A onda su ipak skužili da se mi stalno smijemo!!
I tak smo mi raspravljali o tome u sobi 10 a to je bila soba od Mateje i mene! Nakon par minuta je došla sestra i pitala o čemu raspravljamo a oni sve ispričali i okrivili mene a ja se branila i Mateja je bila na mojoj strani,…… onda je sestra rekla Makarun!
Ja rekla da, a sestra dođe gle i da su ju uzeli oni nebi priznali! A Mateja i ja se složile!!!
Dečki su rekli kad bi bila muška sestra da bi sigurno bila na njihovoj strani!
I tak smo još radili i veća sranja,….. bilo nam je baš ludo! Dečki su svaku večer bili u našoj sobi i tak smo pričali,…. Par puta je znala doći sestra pa se derala na nas kaj ne spavamo,…i tak nekak smo se spetljali Darko i ja,……bilo nam je super!! Samo mi je bilo užasno kada je Darko odlazio! On je išo kući 27 a ja 30! S tim da sam si skratila trebala sam ići 2.1!
on je otišao prije jer je dobio dva tjedna! Jura i Mateja su bili otišli 23 još prije! Od nas koji smo si bili fakat super ostali smo samo Marko, Darko i ja!!!
Ali došli su novi pa smo se s njima družili!! Za Božić mi je bilo malo dosadno! Nismo skoro niš radili a šta ćeš tak je to u bolnici!!! onda je otišo Darko pa smo ostali Marko i ja on je išo doma isti dan kad i ja!!
Dan prije nego sam ja otišla bile su na dežurstvu dvije lude sestre one su ful pojačale muziku pa smo plesali s njima! Imali smo zvučnike u sobama i najgore je bilo kada su sestre znale uključit muziku ujutro! Najgore je bilo buđenje!
Budili smo se u sedam jer smo morali na terapiju pa onda u osam na doručak, onda su sestre pospremale naše krevete jer je u devet išla vizita! Nakon vizite imali smo vježbe disanja, pa smo išli na plažu,onda na inhalacije, zatim na ručak pa je sljedio popodnevni odmor! Popodne smo znali ići u šetnju do grada ili ponovno na plažu!!!
Vračali smo se na marendu pa smo cijelo vrijeme bili u zgradi do večere koja je bila u sedam sati! A nakon toga smo bili slobodni! Inače na spavanje su nas tjerali oko 10, a kad je bila koja bolja sestra onda smo čuli do kad smo htjeli! Inače nismo išli spavat prije 1!!
Bili su nas premjestili dolje jer su zatvorili gornji kat!
Pa nas je u sobi bilo 9 cura!!!
Ali opet nam je bilo ludo!!!!!!! Za novu sam bila kod sestrične u Lučkom!
Vratili smo se oko tri ali je i ona došla kod mene! Pa nas je mama otpeljala u dom gdje je slavilo moje društvo tak da smo tam bili nemam blage do kolko,….. spavale smo dosta dugo a ko nebi!! Taj dan je prošo brzo pod večer smo se išle šetat,.. dođemo mi do neke drvene kučice i sjednemo si nas dvije i pričamo tak bezveze,… ana se okrenula i vidla da dolazi neki pas okrenem se ja i vidim da dolazi još jedan!!!!!!! Trčale smo ko lude!! ;-)
Ona je danas otišla doma, a ja ću kod nje ići u petak!!!!!i ovo na slici smo Ana(moja sestrična) i ja!!
Pozdrav svima!!!!!
Pusa!!!!!!!

- 15:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors