moj blog,samo moj

četvrtak, 06.07.2006.

evo javljam se...

upala je u školu!!!!!!!!! bila je 16, odnosno 5 jer su ispred nje bili 11 koji su imali status branitelja, dobrovoljca. još uvijek je na moru, ali da ne bi zanemarila, vas, dragi njeni čitatelji, organizirala je mene da napišem post umjesto nje. sigurna sam da se ludo provodi na moru i da uživa, dok se mi ostali smrtnici kod kuće borimo s ovom nesnošljivom vrućinom... (kozle jedno malo :))))) naše interne fore) i tako. ona (kako je već rekla) ljetuje na Murteru i sad sutra neće moći ići s nama mažoretkinjama na more nono šteta.... evo... je ne znam kaj da vam više pišem, tek tolko da joj malo osvježim blog. pusa svima!!!


by: nivesica

- 15:52 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors