moj blog,samo moj

subota, 24.06.2006.

...zamalo...

Danas imamo nastup a tak mi se neda!! Sutra jedva cekam jer idemo na bazene u svetu janu kupamo se cijeli dan a onda nastup pa se opet kupamo!!!!!! Ne znam kak cu plesat jer me bole leđa!! Jucer sam se zamalo ubila ali sva sreca da nisam!!!!!!!!!!!!!!! Reci cu vam otprilike kaj je bilo ne znam sve jer se baš ne sjecam kaj je bilo!!!!!! Brat mi je rekel da sam preletele balu za one koji ne znaju kaj je bala to vam je smotana u veliki krug suha trava i prekrito je nekim najlonom!!!!!! Ima najmanje 200 kila i visoko je oko metar i pol a možda još i više!!!!!!!!! Ne znam kaj je bilo prije toga ali ubiti ja sam nekim cudom preletjela tu glupu balu i kaj je nevjerojatno nisam ju ni dotaknula, zatim sam drosnula na leđa lupila glavom u nekaj a ne znam kaj, izbila sam si zrak iz pluca!! Od sveg to mi je bilo najgore jer nisam mogla doci do zraka!!!! A danas me bole leđa i malo vrat nadam se da bu to brzo prošlo!! I sada nema više šanse da se približim tim balama!!!!!!!!!a ovo u vezi utakmice bila sam baš razocarana al kaj se može bit ce bolje drugi put!!!! I to bi bilo to!!!!!!!!! Neci cu vremena da vas iskomentiram jer me nije bilo dugo na vašim blogovima!!!!!!!!!!!!!!!!!! kisssssssssssss

- 14:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 17.06.2006.

... jednom je i to moralo doci...

Jednom je plakalo more
jednom su padale kiše
jednom smo osmaši
i nikad
više!!!font>

Da samo jednom smo osmaši!!! Kraj! Kraj svega! Rastanak od najboljih prijatelja!!!!! Zašto? Bože zašto se moramo rastati od ljudi koje poznajemo godinama i s kojima smo stekli ona neka jaka, posebna prijateljstva!?!?!?! Život bez njih je nezamisliv, jednostavno nemoguć!! Svi oni koji su bili tu stalno uz mene, svaki dan smo se zezali, pomagali jedni drugima, djelili savjete sve to će se sada udaljiti! U naš život ući će novi ljudi!!!! Valjda nam je tako suđeno!! Rastanak! Rastanak je najteži! Tog dana se sjetite svih onih prelijepih trenutaka koje ste već zaboravili a proveli ste ih sa najdražim osobama, sjetite se starih školskih ljubavi ma svega!!!!! U tom trenutku suze vam počnu navirat na oči!!! Teško se rastat od ljudi koji su savršeno čuvali vaše tajne, od ljudi kojih ste gledali svaki dan! Ali što se mora, mora se! Zato vi koji ste sedmi razred zadnju godinu provedite što je bolje moguće jer čete zadnji dan shvatiti kako je teško rastati se!!!!!!!!!!!!!! Velika pusa mojoj generaciji i želim vam da se upišete u škole koje želite sretno u srednjoj!!!!!!!!!!!




***MOJOJ ŠKVADRI***
zauvijek je prošlo sve,
nema više ˛VOLIM TE˛
osta samo bol i tuga bez
ljubavi i bez druga!
Ako vas netko pita kako
smo se rastali, recite da smo se
smijali iako smo plakali!!!

*********************
i osma školska godina
prolazi, u očima
mi slika prošlosti,
odlazi osma godina
radosti
i
tuge…
Al sjetit ćemo se s
vi jednom na
prošle godine
koje su bile
duge!!!!!!font>

- 22:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 06.06.2006.

kraj školske godine se bliži

Da da još samo šest dana škole!!!!!!!!!!!!! I to meni a i vama nekima osnovne!!!!!!!!!!!!!!! Joj užas rastanak i sve to!!!!!! Ma necu ni misliti na to!!!!!!!!!! pa onda upisi i nadam se da cu se upisati odmah u prvom roku jer idem na more odmah poslije!!!!!!!!!!!!!! Tak da se vjerojatno necu javljati cijelo ljeto!!!!!!!!!!!!!! Kad se vratim idem u italiju sa mažoretkinjama na europsko prvenstvo!!!!!! Jedva cekam!!!!!!! Blago vama koji ste sedmi razred!!!!!!!!!! Ja sam prije mislila joj jedva cekam da se maknem iz ove škole a sada bi najređe pala razred!!!!!!!! Eh više ne znam šta da pišem joj obecala sam i da cu pisati o svojoj obitelji ocu ali ne danas a sada idem u krpe jer sam umorna od treninga. bayy

- 22:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors