moj blog,samo moj

ponedjeljak, 29.05.2006.

da znam konacno

Hey ljudi evo mene konacno!!!!!!!!! Da znam nije me bilo sto godina! Ups malo pretjerujem! Par tjedni: šmrc!! No dobro evo da vam nekaj ispricam!!!!! U školi je ok mislim moglo bi biti i bolje al kaj se može! Bile smo na natjecanju u Fažani bilo je ovak super ali nismo baš najbolje otplesale! E Sabina di si ti bila nisam te baš vidla! A kad sam te vidla onda nisam imala vremena da te pozdravim! Evo ti sada jedan veliki pozdrav!!!!!!!!!!! Joj da dugujem vam post iz Njemacke! Imam ga napisanog a ne znam kak da stavim više slika u post pa ak neko zna nek mi pomogne!!!!!!!!!! Joj da imala sam firmu i svašta sam dobila!!!! Gosti su mi bili do cetri ujutro! Nisam niš spavala jer sam se morala dic oko osam išla sam u zagreb na pricest od Antonija!!!!!!!!!!! Njega smo otpratili u crkvu i otišli u kafic, a moj tata biser je zaspal u kaficu!!!!!!!!!!!! Došla je i Hilda! Kad smo sister i ja spavale kod njih jer smo išle u školu za trenere! Meni je bilo užasno spavat jer su njihovi susjedi Dvornikivi!!!!!!! Žalim ih! Kad je misa bila gotova išli smo po tanka i ja pogledam crkvu, meni to nije izgledalo ko crkva nego ko sabor doslovno tak samo kaj je bil oltar!!!!!!!!!! Užas!!!!!!!!! A eto to je tak nekaj malo javim vam se joššššššš! KIssssssssssssssss

- 22:03 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors