moj blog,samo moj

srijeda, 26.04.2006.

hyyyy

Sutra pišemo fiziku!!! Neeeeeeeeeeeeee! headbangheadbangmadludludpuknucuburninmadNe da mi se!!!!! Još moram ucit a umorna sam!!!! Danas smo pisali kemiju i to sam dobro napisala nisam napisala samo jedno pitanje!!! A ovo ostalo mi je nadam se točno!!!!! Danas smo ja i Nives jele neki novi sladoled!!!! Zove se kiss i baš je odlican!!!!! njamiOd jagode je!!!!!!!!!!! Unutra smo dobile neke cool slicice!!!!!!!! Imale smo mažoretkinje danas i šetale smo se oko škole!!!!!!! Baš nam je bilo zabavno smijale smo se, glipirale,………… onda smo s tinom smišljale nekaj i tak!!!!!!!!!! Držite mi fige sutra jer mislim da ne bum dobro napisala!!!!!!!!!! Nisam ni ucila baš puno al ono nadam se da bu sve dobro prošlo!!!!!!!!!! kisssssssssssss

- 22:45 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors