moj blog,samo moj

srijeda, 19.04.2006.

..............

dupin La la la ,,,,, la la la ,,,,, la la la,,,,,,,bla bla bla,,,,…………………da da da bila sam kod doktorice i rekla mi je da ne smijem vježbat niš do 3.5 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!headbangheadbangheadbang mislim ono dobro je to kaj ne moram vježbat tjelesni ali mažoretkinje to sigurno hoću! Ma baš me boli kaj veli doktorica!!!!!!!!!!!!! Možda sutra dojdem na trening ali ak dojdem onda ne smijem stalno plesat!!!!!!!! Da mi se temperatura ne vrati!!!!! Nadam se da budem brzo ozdravila!!!!!!! Tak da mogu plesat,………. Imale smo nastup a mene nije bilo L vele da je sve dobro prošlo!!!!!!!! To je bil neki nogometni turnir!?!?!?!?! I posle tog turnira sisterka i tata su išli kod moje kume i kad su došli doma veli meni došla ti je kuma I Dijana! Ja si mislim pa da znam Dijana je morala bit na turniru jer pleše, Marijana ona svaki put dođe gledat i nije mi bilo jasno zakaj mi to veli???????????? Odem ja u kuhinju i zabijem se skoro u svoju kumu!!!!!!!!!!! One su to došle kod nas ja sam sve krivo skužila!!…… Maja i Marijana su brzo otišle u sobu a Dijana i ja smo ostale jer sam ja morala pit ogromnu tabletu u deset!!!!!!!! Ubrzo smo otišle u sobu pa smo pričale o svačemu i to negdje do dvanaest ili jedan!!!! Onda nismo mogle zaspat a kad sam zaspala došla je moja mama da mi da tabletu!!!!!!!!! Kad sam ju popila osjećala sam se koda mi je tableta zapela u grlu! Grozan osjećaj!!!!!!!!!!!!!! Eh probudila sam sa rano zato jer moram kod zubara! To bi vam bilo to otprilike jer mi se neda dalje pisat!!!!!!! KISSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!! kisskiss

- 08:24 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors