moj blog,samo moj

ponedjeljak, 17.04.2006.

....##.....##....##....

      o       o
           l
      .          .
        ......... A evo mene s boljim vijestima!!!!!!!!!!!!!!!! Danas nemam temperaturu!!!!! Yes, konačno! I više me ne boli sve, samo grlo još nije u redu!!!!!!!!!!!!!! Al ono ok je kak je bilo!!!!!!!!!!!!!!! Sama sam kod kuće jer su mama, tata i brat otišli kod bake. A sestra je otišla kod svog dečka tak da imam mira!!!!!!!!!!!!!! Ne znam kaj da pišem! Evo jedan veliki pozdrav i jedna velika pusa svima vama koji me čitate i komentirate!!!!!!!!!! I još nešto za Petru: nemoj izbrisat blog, baš ti je super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! thumbup

- 13:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors