moj blog,samo moj

četvrtak, 13.04.2006.

neeeeeeeee praznici su a ja se moram rano probudit

sunce kroz oblake Danas sam se probudila u osam i dvadeset!!!! Probudila me bratov urlik!!!!!!!! On je gledal televizor i bacilo je sklopku! Onda se deral i zval sestru da nek ide vratit sklopku!! I bilo je u redu par minuta a kad ono on se opet dere! I ovaj je put bacilo sklopku. I tak par puta,…. Više nisam mogla zaspat pa sam se obukla i otišla u kuhinju! Nisam znala kaj bi jela tj. nisam se mogla nikak odlučit pa onda sam zaboravila da sam gladna i nisam niš na kraju jela za doručak! Onda je slijedilo pranje prozora oprala sam šest prozora u kuhinji i više mi se nije dalo. Kada je došla moja sisterka (išla je na vožnju polaže vozački) onda sam morala pospremat ovo kaj sam zabrljala! Ona uvijek sve pospremi i nju se ne mora tjerat da nekaj pospremi ne kužim kak joj se da! Meni je pospremanje sobe,…. Užasno dosadno! Kad pospremam sobu ja gledam televizor i zato mi treba cijeli dan da pospremim sobu!!!!!!!!!!!! Kad sam usisala kuhinju otišla sam u sobu čitat časopis i mislim si ja sada kad Maja dođe i veli daj mi odi dole pomogni!!!!!!! I za par sekundi ona uleti u moju sobu i veli aha sad sam te ulovila ajd briši dole i pomogni još imamo malo!!!!!!!!!!!! Nije mi se niš dalo više delat!!!!! Kad smo bile gotove išle smo ručat i morala sam se spremat za trening!!!!!!!! Morala sam biti na treningu od kadetkinja a to znači da i od juniorka!!!!!!!!!! Crkla sam od dosade!!!!!!! Kad su došle seniorke onda je bilo zanimljivo jer smo učili novu koreografiju i svi su bili oduševljeni jer je fakat odlična!!!!!!!!! Kad sam došla iz treninga morala sam se brzo presvuč jer sam išla na misu pa da stignem na bus!!!!!!!!!!! Kod škole smo Maja i ja čekale Kety pa da idemo zajedno!!!!!!!!! Na misu su došle i Nives a i Bery!!!!!!! Nine nije bilo ne znam zakaj!!!!!!!!!!!!! Kad sam došla doma počela sam slagati slagalice i onda se sjetim da bi mogla napisat novi post!!!!!!!!!!!!! I to vam je to za danas!!!!!!!!

- 22:43 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors