moj blog,samo moj

nedjelja, 09.04.2006.

....:-)....

Evo mene!!!! Jučer sam išla kod kume i tam je bila Josipa ona i Dijana su išle van!!!!!!!!! Mene su nagovarale ali mi se nije dalo ići jer sam bila umorna, mrtva umorna!!!!!!!!!!! Morala sam ići s mamom jer je ona vozila sestru dole pa ju je samu strah vračat se pa je i s nama išel brat. Rekla sam mami da je to mučenje kaj moram iti s njom. Ona se samo smijala!!!! Na kraju smo bili kod njih do pola dvanaest jer su cure onda išle!!!!!!!! Jedva sam se danas probudila!! Danas mi tata dolazi i to jedva čekam!!!!!!!!! Kissssssss

- 11:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors