moj blog,samo moj

četvrtak, 06.04.2006.

Današnji dan je bio nevjerojatan!!!!!!!!!! Hrvatski sam dobro napisala ali nam nije ispravila tak da ne znam kolko sam dobila!!!!!!!! Već dva tjedna nema profesorice iz engleskog, ovaj tjedan nema ove iz biologije i kemije!!!!!!!!! Odlično e niš ne radimo jer su nam zamjene uvijek profesorice koje nam ne predaju niš!!!!!!!!!!! Malo prije sam se najela palačinka obožavam ih!!! E da danas je bilo svega!!!!!!!! Prvo Nives je skoro nekaj napravila u slučaju da je to napravila promijenila bi život sebi a i drugima!!!!!!!!!- mislim to bi bilo dobro!!!!!! A sada ono puno gore!! Nives, Nina i ja smo skoro nekaj napravile kaj bi nama posebno promijenilo život!!!!!! Na neki način sam sretna kaj to nismo napravile!!!!!!!!! Ne znam jel Bery zna kaj o tome jer je ona bila na porti cijelo vrijeme sa svojim dragim, dragim………………… Anto ak ovo čitaš ne da ti Bog da mi napraviš još jednom ono kaj si mi danas na igralištumadburninmadmad!!!!!!

- 22:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors