moj blog,samo moj

srijeda, 05.04.2006.

ajme ti naslovi me ubijaju!!!

Joj ne danas pišem test iz hrvatskog. Razvitak hrvatskog jezika!!!!!! A tak mi se neda: Učila sam nekaj i od 33 pitanja znam nekih dvadeset i nekaj. Dala nam je pitanja i rekla da će biti par grupa i da od tih 33 pitanja budemo imali samo nekih 12 ili 13. Budući da ne znam kojih moram sve naučit!!!!!!!! Jučer mi se nije dalo učit jer sam došla kasno iz treninga, a i sada imam svaki dan trening jer je državno natjecanje za nekih mjesec dana!!!!!!!!!!!! Već par puta je pital povijest i nikak da dojde do mene!! Mislim još bolje jer svi dobivaju trojke, a trojka mi nebi baš ljepo stajala uz dvije petice!!!!!! Jučer sam bila na porti, bilo je zanimljivo. Rekla mi je Nivesica da me tehnički trebal pitat al nije jer sam bila dežurna. To je isto dobro jer nisam imala blage!!!!!!!!!! U ponedjeljak smo imali nastup jer su se nove cure upisivale čak ih se dosta upisalo, a ja sam misla da se ne bude niko upisal!!!!!!! U školi je ovak ok osim malih problemčića s Nivesicom ali i to smo riješile!!!!!!! Pod sat razrednog odjeljenja smo se dogovarali kam bi išli na izlet za kraj školske godine!!!!!!! Kaj vi mislite kam da idemo???????

- 11:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors