moj blog,samo moj

petak, 31.03.2006.

HELLO!!!!!!!!

Danas moram na vjeronauk a ne da mi se!!!!!no Od sedam do osam mi traje!!! To je sat vremena bezveznog pričanja,………….. Vjeroučitelj uvijek priča nešto a nitko ga ne sluša!!!!!!!!! Jer je užasno dosadno!!!!!!!!!!!! Ponekad se zdere na nas jer ga ne slušamo!!!!!! Vjerujte nebi ga ni vi slušali!!!!!!! Znamo slati sms-ove drugima kad nam je dosadno a to je često!!!!!!! Ili jedemo čokoladu!!!! Njamac!!!! Dogovorimo se da ju netko donese, pa onda jedemo!!!!!!!!!!!!!!! U školi je bilo OK!! Tj. i nije baš. Vidle smo Anty da pušismokin i to ne jednom nego dva- tri puta. Bile smo ljute na njega jer je obećao da bude prestal!!!!!!! madZnam da se teško odviknuti ali ne smije odustati!!!!!!!! Reko nam je da više ne puši cigaretu za cigaretom!!!! To je bar neki napredak kod njega!!!!!!!!! Nivesica i ja smo se jako razočarale, nismo mogle vjerovati da je takav!!!!! Ah kaj možete!!! S vremena na vrijeme svi se razočaramo u neke osobe!!!! Nažalost! Nadam se da bude išlo nabolje!!!!!! Još uvijek sam zbunjena!!!!!!!!! A i nisam ja jedina!!!!! Zbunjena je Nivesica a i Nina! Nina i ja imamo nekaj zajedničkog! To je vrlo komplicirano jer na kraju svega jedna je sretna a druga nesretna! To se dogodilo već par puta. Imala sam sreće kaj sam ja bila ona sretna!!!!!!! Ovog puta još nije niš riješeno, ali nadam se da bude bilo ubrzo!!!!!! I naravno da budemo svi sretni iako je to nemoguće!!!!!!! A sada idem učiti !!!!!!!!! Bay wave

- 16:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors