moj blog,samo moj

četvrtak, 30.03.2006.

............

Danas u školi je bilo dobro!!!!!!!! Konačno sam iz matematike dobila pet!!!! Pisali smo veliki test, i uvijek mi fali par boda do pet ali danas mi nije falilo!!!!!!!U subotu idem na rođendan kod Nine!!!!!!! Zaboravila sam reći da smo ponovo Bery, Nina, Nivesica i ja naj frendice!!!!!! Razlog zakaj nismo prije bile naj je bilo Ninino ponašanje, maturalac,………………Od maturalca smo nas tri (Bery, Nivesica i ja) ostale naj a za Ninu nismo htjele čuti. Ne pitajte zakaj jer je vrlo komplicirano!!!!!!!!! Danas smo se nas četiri urotile protiv jedne cure iz razreda!!! Kaj možete ponekad je i to potrebno!! Kaj ne cure?????? Bery je s Šiljom, Nini se sviđaju dva ili više dečkiju pa ne zna kaj da dela, Nivesici se također sviđa jedan dečko i ne zna kak da mu veli, a ja joj ja više niš ne znam, ne znam kaj mi je!!!!!!! Mislim ja sam i ovak malo………….ali od kad sam ostavila ………….. od onda sam još gore i ne zna kaj da delam!!!!Nisam sigurna jesam li zaljubljena ili……..
Molim Vas neke savjete !!!!!!!! Pomagajte kak god možete!!!!!!! Plizzzzzzzz!!

- 21:07 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors