moj blog,samo moj

utorak, 14.03.2006.

ludi dannnnnnnn!!

pisali smo fiziku i to sam dobro napisala. Nebi trebala dobiti manje od 4.!!!
Sutra me pita zemljopis jer nije stigla prošli put, to znam dobro i ne moram se brinut za ocjenu koju bum dobila!!!!! Ja obožavam zemljopis on mi je jedan od najboljih predmeta!!!
Išla sam na trening i to od sedam sam trebala imati limačice a kad ono došle su samo tri klinke,
nisam niš mogla s njima radit,... užas!!!!!!Od devet su imale seniorke,...
ono neznam kaj da velim! Ja sam bila ljuta a i moja sisterka na mene!
Ona je isto trenerica samo kaj je seniorskom sastavu!! Odlučila sam da budem od danas samo šutjela i nebum niš govorila,................nemojte me samo pitat zakaj sam to odlučila!!!!!
A sada idem pussssssssssa!!!!!!

- 23:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nešto o meni i o svemu oko mene!!!


saint patrick's day

saint patrick's day






Free Site Counters
Free Site Counters



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Cursors


Moja sestra
blog od nas tri frendice
nives- naj frendicaaa
bery-naj frendica
hrvoje-dobar frend iz razreda
anto-dobar frend iz razreda
sabina
petra
đuđa tea
curke
ivančica


Cursors