[c=1]
[/c=6]
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> }
< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

o swemu i swacemu.....


TTasty
EEarthy
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Glitter Text Generator

o MeNi:


o MeNi:

ime:TeA
prezime:nie bitno
nadimci:Teichy, Teica,Teja.....
dosla na swijet:18.11.1995.
razred:zawrsila 6 sad cu u 7.b..
ziwim:B.M.
treniram:rukomet
najdrazi broj:7
prijatelji:imam ih jako,jako puno....
sam neki: MiCka,DaCa,BOky,Sara,
Sonja,Vany,ALExa.......
ljubaw:sretno zaljubljena
dečko:slobodna......
slusam:swe osim metalice i opere...


wolim:
*obitelj
* dečke
*zabawe
*druženja
*prijatelje
*žiwotinje
*rukomet
*mobitel
*komp
*msn
*blog
*izlaske
*turnire
*bazene
*glazbu
*cokoladu

ne wolim:
*umisljene
*glupe
*razmazene
*strebere
*mamine maze
*skolu


LiNkAcHi:
IwOnA
MiCkA
AlExA i EllA
BoJaNa
NeLa
maTEA
IrA
InChY
SmInKeRiCa
EllA&HeLy


Image Hosted by ImageShack.us

-ne ostawljaj lance (ne) srece
-ne kaki po blogu jer te prijawljujem
-ak ias nekaj protiw ostawi za sebe
-ak ti se ne swidja ias gore desno
u kutu X


Free Music

Free Music



Free Music

Free Counters
Free Counters









POGLED NA SAT:
00:00-očekuj poljubac od smeđeg
01:01-misli na tebe
02:02-sviđaš se plavom
03:03-voli jer si voljena
04:04-strašno te voli
05:05-zauvijek te voli crni
06:06-smeđi misli na tebe
07:07-nedostaješ mu
08:08-iznenađenje
09:09-želi te vidjet smeđi
10:10-simpatična si crnom
11:11-iskreno te voli
12:12-misli da imaš dečka
13:13-zelene oči žele te vidjet
14:14-ljubomoran je
15:15-želi te
16:16-voli te bivši
17:17-plavi će ti zakazat sastanak
18:18-misli na tebe bivši
19:19-teško mu je prići ti,a voli te
20:20-misli da si sexy
21:21-osjeća potrebu imati te
22:22-smeđi se zaljubio u tebe
23:23-crni želi vezu s tobom


Comment Graphics, Graphics Myspace, code for myspace
More GRAPHICS...



bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te, budalo mala

bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala

bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna

bedzevi.com,button,badges,priponke,Mala vragolasta


bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemam decka


bedzevi.com,button,badges,priponke,Srce (Ljubav)


bedzevi.com,button,badges,priponke,Garfield


bedzevi.com,button,badges,priponke,Bugs Bunny<br />
(Zekoslav Mrkva)


bedzevi.com,button,badges,priponke,Slon


bedzevi.com,button,badges,priponke,Minnie Mouse
bedzevi.com,button,badges,priponke,Taz - Ljubav

bedzevi.com,button,badges,priponke,Strumpfovi (Azriel)



bedzevi.com,button,badges,priponke,Bitch


bedzevi.com,button,badges,priponke,100% Angel


bedzevi.com,button,badges,priponke,Be cool and fuck the school


bedzevi.com,button,badges,priponke,Kiss me


bedzevi.com,button,badges,priponke,Happy Bunny - Boys lie & kind of stink


bedzevi.com,button,badges,priponke,Happy Bunny - It's all about me deal with it


bedzevi.com,button,badges,priponke,My dad rocks!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Love



bedzevi.com,button,badges,priponke,Disco

bedzevi.com,button,badges,priponke,Trouble


bedzevi.com,button,badges,priponke,Evil


bedzevi.com,button,badges,priponke,LOL

bedzevi.com,button,badges,priponke,Peace, love and all that shit


bedzevi.com,button,badges,priponke,Kosturska glava (kostur)

bedzevi.com,button,badges,priponke,Jing-jang


bedzevi.com,button,badges,priponke,7 (Sedmica)


bedzevi.com,button,badges,priponke,Playboy


bedzevi.com,button,badges,priponke,Ti amo!


bedzevi.com,button,badges,priponke,Crna ruza


bedzevi.com,button,badges,priponke,Samar


Photobucket


nedjelja, 27.07.2008.

new post

ja mislim da je wrijeme za new post.....ne da mi se bas pisat no eto...ew kod mene ima punoOo dogadjaja nadam se da i kod was......tnx swima na komentarima, nadam se da sam swima wratila...sada je ljeto pa neam bas wremena za pisat al kad uhwatim onda wracam komowe....ak neko zeli da ga stawim u linkowe nek mi jawi pod kojim imenom...ew ja cu krenit od turnira koji je sada nazalost zawrsio......kmeEe=(
moa ekipa s kojom se druzim i ja swake weceri smo dok je trajao turnir bili tamo...gledali smo uwijek prwe dwje tekme zato sto su tamo igrali mladji decki s kojima se druzimo....i igrao je narawno moj simpa, DaCiN, IwIn i SoNjIn....hehe.....ja ih iam mal wise....tak da nisam mogla gledat stalno jednog.....ajmo se mi wratit na igru.....
Migles je pobijedio na turniru.....iako sam ja naewijala za junglu....hehe...koa je bila druga.....
poslije utakmice bi se swi okupili u limenci i pricali....tak da nama nikad nie dosadno....neki su se barili i tak...hehe....neki su i pjesmicu smislili....kao npr....DiNo,VeKy,MaX i BeCkY....hehe...pjesma im je koma o jednoj zenski.....ne iz naseg drustwa.....
na zadnji dan turnira ja i AlExA nismo mogle ici jer smo morale u swatowe...a jbg....bas mi je zao kaj nismo isle.....
u swatowima nam je bilo OK....bio je i jedan od mojih simpa...tak da lose nie moglo bit...hehe.....mi smo isle s drustwom u parkic i wanka tak da u sali nismo bili skoro ni 1h...bili smo sam kad se jelo...hehe...onda su swi bili....tak mi smo se zezali i zabawljali.....hehe.....ew i micka napokon poprawila komp.....
Image Hosted by ImageShack.us

meni se bas ne da pisat a niti iam wolje...tak da owaj post nece bas bit dugacak.....
ew ja u utorak bila na kirbaju kod tetke...bile su AlExA i EllA....ma zabawljali smo se.....
bilo je loOodo...wozila sam se na ringispilu i tak....a posto je bilo hladno mal sam se i pre hladila.....tak da me na blogu i na msn-u nie bilo par dana......
ew ne da mi se wise pisat tak da zawrsawam owaj post......poZz swe koji mi komaju i swe moe frendowe koe jak wolim.....i mog simpu....ima ih mal wise....hehe....
komajte mi...i sorry ak wam ne uspijem wratit bas swe komowe...sad je ljeto pa tak da bas i nisam doma toliko....iako je wrijeme grozno....
poZzdraw i kiZz@

- 11:26 - Komentari (334) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.