_STEP UP_

subota, 08.09.2007.

Čovjek se rađa u svijetu koji je sam stvorio...

... rekao je Budha


I dok je on tako mudro zborio, iskoristit ću par redaka da se predstavim. Osim što se zovem Matea (za prijatelje Teja, Magda, Žutača) i što sam na ovom svijetu već starosjedilac ( dugih 19 godina) mogu reći da mi je život dosta zanimljiv. Te neke zanimljivosti pokušat ću prenjeti na ovaj moj rezervirani kutak.

Image Hosted by ImageShack.us


Ljeto je završilo, a njime i nova školska godina. Makar sam se već i pomirila s tim da više nema školskih klupa, zajebancije s društvom itd... hvata me panika pred studentskim danima. Mišljenja su različita, neki kažu da je lako, neki da je teško. Ja se nadam a ću upast u onaj dio koji zbori da je lako i da ću iduće godine brucošima govoriti da je lako. No najteži dio sam završila, upala sam i to je bitno. Moram priznati da se ovoliko nisam živcirala ne pamtim koliko dugo. Naravno naživcirala sam i druge svojim ponašanjem na koje baš i nisam bila previše ponosna. No to je iza mene (nas) i spremno dočekujem nove brige. Znam samo da će moj dragi dobiti puno manju minutažu kaj se tiće viđanja i druženja, a ja ću morat grijat stolicu i naći neki usputni job.....

- 16:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #