< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Opis bloga

...moji prijatelji koji su dio mene,skola...

pa malo o meni
IME~matea
PREZIME~a sta to tebe briga
RAZRED~6.raz.
DAN KAD SAM DOSLA NA SVIJET~7.7.1995.
ZNATE DA IDEM~u 6. razred
NAJ PJEVAC~Jess McCartney...
NAJ PJEVACICA~mislin da ce neki pomislit da je Lana
Jurcevic ali ne ima ih vise
NAJ GLUMAC~Chad Michael Muray
NAJ GLUMICA~Sophia Bush (Brooke Davis)...
VOLIM~cool ljude,jednog decka,
svađat se(ha ha ha),kisu,druzit
se i HAJDUK
NEVOLIM~sebićne ljude,pa
oholost, nesrecu,
i na kraju ŠKOLU i posebno
DINAMO
SLUSAM~puno toga
NAJ PRIJATELJ~ marko,mili,stana,grma...
NAJ PRIJA~marija,ivana c.,ivana m.,ela,ivona...
i to bi bilo sve o meni kiss

Linkaichi

petrakiss

deakiss

kikekiss

adrikiss

magikiss

anchykiss

ela,ivona i ivana bubekiss

marekiss

ivanakiss

šimekiss




ponedjeljak, 14.01.2008.

evo vam nekih poruka

Volim te,ludo te volim
Osmijesi nasi to imaju
L udujem za tobom puno
I zato te molim
Molim te ostani tu

Tebe samo hocu ja
Evo poklanjam ti svoje usne

Potreban je samo jedan tren da ga zavolis,a citava vjecnost da ga zaboravis

Ne gledaj me dok gledam te
jer ce drugi gledajuci nas
kako se gledamo pomisliti
da se VOLIMO!!!!

Ne volim zivot
al zivim zbog tebe
Ne volim suze
al placem zbog tebe
Volim san
al ne spavam zbog tebe
jer ljubav je jaca
jaca od mene!!!!!

Najljepsi pozdrav je
kada se usne spoje
,a za takav pozdrav potrebno
je DVOJE!!!!

Rađamo se da bi nas zivot osudio na smrt...

ODLAZIMO
a jos nismo ni dosli
RASTAJEMO SE
a tek smo se sreli
STARIMO
a jos nismo ni bili mladi
VOLIMO SE
a pravu ljubav ni osjetili nismo!!!!

Sada sama
U ovoj noći
Zamisljam tebe
Ali neces doci

SJEDIM U HLADU
I GRICKAM ČOKOLADU
I STALNO ČEZNEM
KAKO DA TE ZEZNEM


Ovo da niko nije uzeo mislin kopirao!!!!!namcor
Ja mislin ozbiljno!!!!!!
MAMA HVALA TI!!!!!!!cerek kiss

evo ZAKONI MLADIH

1.Poljubac u obraz ~prijateljstvo
2.Poljubac u čelo~čežnja
3.Poljubac u ruku~poštovanje
4.Poljubac u vrat~strast
5.Poljubac u usta~ljubav
6.poljubac u rame~požuda
7.Tuče djevojka mladića~dobiva kaznu od 10 poljubaca
8.Ugasi li djevojka mladicu sibicu~ima je pravo dugo ljubiti
9.Baci li djevojka nesto na mladica~zeli biti odmah ljubljena
10.Prije ljubljenja mladic nesmije pusiti (bljak)
11.Pri ljubljenju djevojka sjedi na mladicu
12.Pri ljubljenju djevojka lezi mladicu u narucju
13.Poljubac traje 3-4 minute
14.Poljubac sa zatvorenim ocima~ljubav
15.Stisak ruke~zeli biti s tobom
16.Isplaziti jezik ~ljubiti odmah
17.Milovanje po nozi~ne mogu bez tebe
18.Kašljucati~volim te
19.Treperiti ocima~volis li me
20.Kaziprst stavljati na usta~ljubim te
21.Grickas usne~ljubomora
22.Gledati u oci~volim te

I to bi bilo to od ZAKONA MLADIH

Rodila sam se nitko
me nije pitao zelim li to.
Umrijet cu nitko me
nece pitati zelim li to.
Dakle zivot je samo moj.
Ucinit cu ga onakvim
Kakvim ja hocu!!!

Placem,
u svakoj suzi tvoj je lik.
Placem...
da bih te sto duze gledala!!!

Ako se ikad budemo rastali,
neka t ne bude u proljece,
jer tuzno je gledati
kako se tuđe ljubavi rađaju,
a nasa UMIRE!!!!!

Volim jednog decka
smeđe oci ima
neznam dal me voli
al gleda me njima
(to ne vazi za mene)

Voljela sam ga ja,
volio je i on mene
voljeli smo se ludo
al ne u isto vrijeme!!!

Čovjek je najsavrsenija stvar na svijetu
moze je napraviti i svaka budala

Love is difficult to find,easly
to lose and hard to forget

sta u prijevodu znaci

Ljubav je lako naci,lako je
izgubiti i tesko zaboraviti

Znas,priznat cu ti nesto,
necu te voljeti vjecno,
ne ljuti se,ni zivot nije vjecan
voljet cu te onaj mali dio vjecnosti
onaj mali dio koliko
traje noj ŽIVOT!!!!

...o tome kako smo se rastali
reci da smo se smijali
da i oni ne bi plakali


















| KoMeNtIrAj (39) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.