< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Opis bloga

...moji prijatelji koji su dio mene,skola...

pa malo o meni
IME~matea
PREZIME~a sta to tebe briga
RAZRED~6.raz.
DAN KAD SAM DOSLA NA SVIJET~7.7.1995.
ZNATE DA IDEM~u 6. razred
NAJ PJEVAC~Jess McCartney...
NAJ PJEVACICA~mislin da ce neki pomislit da je Lana
Jurcevic ali ne ima ih vise
NAJ GLUMAC~Chad Michael Muray
NAJ GLUMICA~Sophia Bush (Brooke Davis)...
VOLIM~cool ljude,jednog decka,
svađat se(ha ha ha),kisu,druzit
se i HAJDUK
NEVOLIM~sebićne ljude,pa
oholost, nesrecu,
i na kraju ŠKOLU i posebno
DINAMO
SLUSAM~puno toga
NAJ PRIJATELJ~ marko,mili,stana,grma...
NAJ PRIJA~marija,ivana c.,ivana m.,ela,ivona...
i to bi bilo sve o meni kiss

Linkaichi

petrakiss

deakiss

kikekiss

adrikiss

magikiss

anchykiss

ela,ivona i ivana bubekiss

marekiss

ivanakiss

šimekiss




srijeda, 09.01.2008.

hey

ma evo bas san se sitila napisat post sad kad san u skoli nut na radionicama bang!!!!!!!!kuci mi se nije dalo pisat post pa evo!!!Ja san na informatickoj radionici!!!!!! zubo imaju jos i drustvene i sportske ali drustvene radionice nema nono a na sportskin je glupo headbang.Pa
eto ja san van se javila wave a na vama je da mi komentirate thumbup
sory ako ja vama nisan komentirala nesto mi nece cry pise da san
upisala krive podatke a nisan nono!!!!!!!!!Pa eto to bi bilo to pozzzz svima komentiraju i nebrinite komentirat cu vam kad mi to sve bude u redu bang ki$$$$$$$$$$ !!!!!!!!!!!!!kiss



| KoMeNtIrAj (4) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.