svaštaraaaa...

petak, 20.10.2006.

a pa eo ak već očete tolko novi postek ....lool:)))

eo me....a jbga,nisam dugo pisala ljudi nEAM VREMENAAA,pa kak da stignem?a i kaj da pišem kad ne komentirajte?kaj vam to nie jasno??mad isss...a niš....ovaj tjedan sam na prkasi i tak...još malo idem van na biljar s ekipom....wink i tak...eo beta postaaaa novog:)))) sutra neam poima di ću..dajte mi neke prijedloge,dečko me zove van,al mi se neda s njimrofl hehehe....i tak.,..,i to bi bilo to od ovog posta,kad ču imat kaj pametno za napisat.,onda dolazi novi post..tak da dajte mi ideje o čem da pišem:))) voli vam slavna TEAAAroflwink loll...punooo punoooo kisskisskiss čuemo se,i komentirajteeparty byee....mahwavecerek

- 19:27 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
teenagerski život,spikice i zajebancija...


eo i neš o meni kaj bi treali znat:

Ime:Tearolleyes
Prezime:hm hm....wink
Škola:Frizerskarofl
Praksa:kod Dom Sportova il Jarunrofl
Hobi:prije tenis(3god)al ne više...sad..dečki,izlasci,škola,praksa itd..svašta po malo....rofl
Razred:1.g wink
dečko:nemam ga trenutno al ono iam brijače itdroflwink moram uživat solo dok mogurofl ....
izlazim:prije Sokol,i gap i mambo...a sad bircevi,roco,argentina,kvart,grad,jarun,tulumi..itd..
frendovi:Mile(legendaaa),Vućko(lool)...
frendice:ana(sestrična,carica looll....rofl)ana2 frendica iz raz,martina frendica iz raz.,ivana isto iz raz. petra također...Tea J.išla s njomu osnovnu u raz.itd itd...