MySpace Layouts

02.06.2006., petak

Ludi dani

Evo mene napokon. Jednostavno se nisam stigao javiti od škole. Joj šta je sve bilo, ne znam odakle da krenem a i bas mi se ne da toliko pisati pa ću čega se sjetim. Ovih dana u školi nije bilo ništa posebno, ali zato u gradu je. Sad prošlu subotu sam bio vani s frendovima. Bilo je ludo. E ovako: prvo čim smo došli u grad vidjeli smo da je u hotelu vjenčanje. Ušli smo, nitko nas nije primijetio sjeli za neki stol i tako jeli kolače i pričali rofl .Onda smo se otišli malo šetati po korzu i vidjeli neke likove. Da ste samo vidjeli kako su se ponašali. Sve je bilo dobro i kad smo prošli pored njih ovaj jedan mog frenda zakači ramenom i kao počne neš pričat kako će dobit batina i tak. Kad je rekao da će dobit batina moj frend izvadi bokser i ono ko će sad dobit batina cool . Da previše ne pričam nažalost se nismo potukli s njima jer bi ih ubili u batinama cool . Sad u utorak sam opet s frendovima bio u Puslici. Dogovorili smo se da će platiti ovaj jedan nikola, s njim sam prvi put izašao u grad. I kad je sve trebalo platiti kad samo se najeli sladoleda ko životinje on zaboravio novce kod kuće rofl . Joj koji je to bio crnjak bang .I tako vam je to kod mene. Bilo je još puno toga ali mi se sad ne da pisati budem vam to napisao u sljedećem postu. Sutra opet imam utakmicu. Poželite nam sreću wave .
- 21:54 - Komentari (36) - Isprintaj - #

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

MySpace Layouts


Bok svima. Ja sam Mislav, za prijatelje Mimi. Imam 14 godina, idem u 8 razred i bavim se nogometom već 9 godina. Inače sam iz Slavonskog Broda i ovdje ću pisati o svemu što mi se bude događalo u školi, kod kuće, u gradu, ili na treningu. Pokušat ću pisati o svom četrnaestogodišnjem svijetu koji nitko neshvaća ozbiljno,pa se nadam da vi hoćete. Slušam sve vrste glazbe i navijam za Dinamo!


Myspace layouts




FRENDOVI IZ ŠKOLE
rastasb1
arca007
jozo
nesretna budala

DRUGI BLOGOVI
cool stuff
žabica
Mary

----------





----------

MySpace Layouts




Pošaljite mi mail

teen_mimi@net.hr


Image Hosted by ImageShack.us

MySpace Layouts




TOLIKO VAS JE OD 17. travnja
Free Website Counters






MySpace Layouts