About us!!!

Hey ya!!!
Ja sam El@!!!
Idem u 7.a raz. i imam 13 godina...
Živim u Crikvi...
Bavim se manekenstvom i idem na zbor i dodatnu iz biologije...te se u slobodno vrijeme
volim rolati
i šetati s frendicama (i frendovima)...
Volim...hm...prvo...štikleeee(mmmm),pjevati onda nutellu...grickalice i sokove
dobre ljude (svoju simpu)...sve svoje prijatelje...matku i povijest...moju nastavnicu iz Engleskog
hrvatskog...
Ne volim...pitu s jabukom,grah...bljak
ohole i bezobrazne ljude...koji misle samo na sebe!!! I dečke koji misle da su frajeri i da svaka cura za njima ide...uf!!!
Visoka sam: 164 cm
Teška sam:43 kg
My MSN - ela_nutella@hotmail.com

Hello!!!
Ja sam Tin@...
Idem u 7.a raz. i imam 13 godina...
Živim u Jadranovu...
Idem na zbor, dodatnu iz biologije,hrvatskog i kemije i u slobodno vrijeme volim se rolati
i zabavljati s frendicama!!!
Volim:ok ljude...prirodu,nutelu,štikle,
pjevati
i plesati....!!!
Svoju
nastavnicu iz engleskog!
Svoju simpu........
Svoju obitelj i prijatelje!!!
Ne volim:Isto što i El@!!!
Visoka sam : 165cm
Teška:53 kg
My MSN - tinchy99d@hotmail.com

Ey!!!
Ja sam Paul@!!!
Idem u 7.a raz. i imam 13 godina...
Živim u Jadranovu...
Idem na zbor i dodatnu iz kemije.
U slobodno vrijeme volim se rolati i družiti s frendovima/frendicama.
Volim:ok ljude...nutellu, svoje prije....ljetoo...pjevanje...ovaj blog...msn!!!
Ne volim: bahate i umišljene osobe.povrće..iuu. :)
Visoka sam :167 cm
Teška:49 kg
My MSN - paulchy_1995@hotmail.com





Slatke slike

Evo par srčeka i ruža!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Rujan 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (17)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Vekyca

Opis bloga

U postovima ćemo pisati
o svojim
događajima,doživljajima,
ljubavima
i tako dalje.
Jednom rječju o svojim životima.
Nadamo se da će vam blog biti
OK!
Puffa!!!

Nashi omiljeni linkichi...

Elchyca.
Paulchy.
Tinchyca.
Eda i Luka.
Elina sestrična.
Arijana.
Patrisha.
Annamaria.
Luca.
Matea.
Vekyca.
Ursa.
Orchy.
Tončica.
Iwich.
Emich.
Teych.
Ines.




Koliko vas je bilo na nashem blogu u brojkama::::

Free Hit Counter
Free Hit Counter



MusicPlaylist



nedjelja, 24.02.2008.

Ispiti, ljeto i moje frendice.......

Hello, ewooo i ja se javljam.............
Neznam o čemu da pishem.................. Dosadno mi je................................... No OK.......... Pisat ću o školi.............. Znam, mislite.............užasna tema, ali............... neznam o čemu drugome..........ovaj će tjedan bit užasan....................Puno toga pišemo i pitaju nasssssss........OvaKo::::::

Pishemo:::vjeronauk
hrvatski((((((književnost:bljufff))))))))))))))))))

Pitaju::::::::glazbeni((((smrači mi se kad se sjetim))))))))))))
prirodu
tehnički
geografiju
engleski

Ja mislim da sam sve rekla, al moglo bi se desit da sam nesh zaboravila jer je toga ko u prichi!!!!!!!!!!!!!!!!cry

Uzhas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To je bilo to o testovima i ispitivanju...................

Ja jedva chekam ljeto.........
Znate zashto????

Zato jer je to supach godishnje doba......onda mi dolaze frendice iz Virovitice, Pule, Austrije, Amerike........dolazi mi obitelj iz Njemache, Amerike.i neznam sve od kuda............idem na razne zabave, tulume............na plazhu............

Sumer is the best!!!!!!!!!

Sada ću vam malo opisat svoje prijateljice koje dođu preko ljeta..........

Michelle-Nju sam stavila prvu, jer super je cura.... zabavna...luda..........povjerljiva....najjj frendica......ma sve ok...neam rijechi..........nadimak joj je Misha.....ima 14 godina

Stephanie-isto super cura.....mishina seka....ima 13 godina...........voli plesat..........također luda cura...........................jedva chekam da dođu...............

A sad moram ić......u idućem postu ću opisat svoje ostale frendice koje su tu preko ljeta.......

By:TiNcHy



| CoMeNtIrAj (4) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.