About us!!!

Hey ya!!!
Ja sam El@!!!
Idem u 7.a raz. i imam 13 godina...
Živim u Crikvi...
Bavim se manekenstvom i idem na zbor i dodatnu iz biologije...te se u slobodno vrijeme
volim rolati
i šetati s frendicama (i frendovima)...
Volim...hm...prvo...štikleeee(mmmm),pjevati onda nutellu...grickalice i sokove
dobre ljude (svoju simpu)...sve svoje prijatelje...matku i povijest...moju nastavnicu iz Engleskog
hrvatskog...
Ne volim...pitu s jabukom,grah...bljak
ohole i bezobrazne ljude...koji misle samo na sebe!!! I dečke koji misle da su frajeri i da svaka cura za njima ide...uf!!!
Visoka sam: 164 cm
Teška sam:43 kg
My MSN - ela_nutella@hotmail.com

Hello!!!
Ja sam Tin@...
Idem u 7.a raz. i imam 13 godina...
Živim u Jadranovu...
Idem na zbor, dodatnu iz biologije,hrvatskog i kemije i u slobodno vrijeme volim se rolati
i zabavljati s frendicama!!!
Volim:ok ljude...prirodu,nutelu,štikle,
pjevati
i plesati....!!!
Svoju
nastavnicu iz engleskog!
Svoju simpu........
Svoju obitelj i prijatelje!!!
Ne volim:Isto što i El@!!!
Visoka sam : 165cm
Teška:53 kg
My MSN - tinchy99d@hotmail.com

Ey!!!
Ja sam Paul@!!!
Idem u 7.a raz. i imam 13 godina...
Živim u Jadranovu...
Idem na zbor i dodatnu iz kemije.
U slobodno vrijeme volim se rolati i družiti s frendovima/frendicama.
Volim:ok ljude...nutellu, svoje prije....ljetoo...pjevanje...ovaj blog...msn!!!
Ne volim: bahate i umišljene osobe.povrće..iuu. :)
Visoka sam :167 cm
Teška:49 kg
My MSN - paulchy_1995@hotmail.com





Slatke slike

Evo par srčeka i ruža!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Rujan 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (17)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Vekyca

Opis bloga

U postovima ćemo pisati
o svojim
događajima,doživljajima,
ljubavima
i tako dalje.
Jednom rječju o svojim životima.
Nadamo se da će vam blog biti
OK!
Puffa!!!

Nashi omiljeni linkichi...

Elchyca.
Paulchy.
Tinchyca.
Eda i Luka.
Elina sestrična.
Arijana.
Patrisha.
Annamaria.
Luca.
Matea.
Vekyca.
Ursa.
Orchy.
Tončica.
Iwich.
Emich.
Teych.
Ines.




Koliko vas je bilo na nashem blogu u brojkama::::

Free Hit Counter
Free Hit Counter



MusicPlaylist



srijeda, 13.02.2008.

Jupi, Valentinovo!

Jupi, sutra je Valentinovo!
Sigurno znate što je Valentinovo, ali cu ja malo pisati o njemu! Mene Valentinovo veseli. Osim što je to je dan zaljubljenih, tada je moj imendan. Uvijek nešto dobijem za Valentinovo. U našoj se školi na taj dan šalju ljubavna pisamca svojim simpatijama ili samo iskrene čestitke svojim prijateljima. To je jako uzbudljivo i zabavno. Ko zna da li ćemo sutra dobiti neku poruku?? Ja sam do danas morala biti bez kompa i interneta, jer mi je grom spržio kompić. Tako je meni bilo tjedan dana dosadno, ali sada.... Ok, ja mislim da je to dovoljno za sada. Puno nam komajte blog!
Kisach!!!

By:TiNcHy



| CoMeNtIrAj (18) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.