.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #cccccc;border-right: 6px solid #cccccc;color: #000000;} novi post - NaPoKoN tInEjĐeRiCa - Blog.hr
< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2008 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Opis bloga i neke sitnice o meni!!!

Ja sam dora i ovo je moj drugi blog. napokon sam postala tinejđerica (za tri miseca) hehe




Free Music

Free Music



Free Music


tose...
tose...



utorak, 07.08.2007.

novi post

evo kao što vidite odlučila san napisati novi post.yesneman baš neki naslov ali to nije važno. ovih dana nisu se dogodile neka posebne stvari ali valjda ću naći nešto o čemu bi vam mogla pričati.ovih dana ja,anđa,anja,nina i luca igrale smo poker ali ne bilo kakav poker već naš neki dječji poker koji smo izmislili.ali ne brinite nismo igrale za novce.poker mi očito dobro ide jer sam imala dosta sreće.skoro svaki put bi ja pobjedila.sad mi se stvarno ne da vam objašnjavat pravila ali nije bed i vi možete sami izmisliti svoj vlastiti poker zato vam savjetujen da upotrijebite malo maštu i uspit ćete. sad nan je postala tradicija igrat svaku većer poker od 9do11h. tako ćemo radit sve dok ne počne škola a onda opet počinju obaveze i školske muke no sve se to može priživit jer škola ima i dobrih strana na primjer to šta opet počinju druženja sa vašin frendovima koje možda niste cilo lito vidili.zato sad dok ne počne škola iskoristite to vrime da se iskupate i zabavite coolrofljer za to kasnije nećete imat vrimena.za kraj bi vam se tila zahvalitza onih 101 komentara ali možete vi to i bolje no da ne ispadne da nisan zadovoljna i tih 101 komentara su mi super.ništa ja sad iden šaljite mi svoje komiće i ja ću ih vama slati.
VIDIMO SE!!!!!!!!!!!!!!!!!wavemahlud

evo vam malo slika:



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-08
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-08
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-08

|Komentiraj 268| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.