< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

sretanbeljnaughtysretanPisat ćemo vam o svemu i svaćemu......
.sretan........najbolje da se sami uvjerite!!!!sretanpjevawavesretannutzujobeljsretan
sretan PUSEK!!!!kisswink

Linkovi

sretanBlog.hrbelj
pjevaForum.hryes
greedy[URL=http://Codes - Free Music Downloads - Free Music - Music Lyrics!">thumbup
www.monitor.hr]Monitor.hr[/URL]
kisssretan

Madonna feat. Justin Timberlake - 4 minutes


Free Music

Free Music



Free Music

Refren od Rihannine pjesme Umbrella:

When the Sun shine/ we shine together
Told you I" ll be here forever
Said I" ll always be your friend
Took an oath, I" ma stic it out to the end

Now that it"s raining more than ever
Know that we" ll stillhave each other
You can stand under my umbrella 2×
Ay ay ay ay under my umbrella 3×

Opisi naših naj frendova i frendica!
Janja- super cura, zabavna, uvijek je nasmiješena.
Ima prekrasnu, plavu, kovrčavu kosu, ma
sva je zgodnička...sretantuzanbelj

Petra-zgodna, crnokosa cura. Super frendica jako
mi je drago što sam ju upoznala, inače je
ivanina sestrična. Ma jednostavno the best!smijehtuzansretan

Kristian-dobar dečko, voli se zezat. Jako
je zaljubljen, iako nam ne želi otkrit ko je
ona... Uvijek je spreman pomoći! Jako je
dobar frend!sretansretansretanbeljzubonaughty

Toni-to vam je jedan osmas,
jako, jako dobar i zabavan dečko....visok je, ima plave oči i
svjetlo smeđu kosu....punooo ga volim (ko frenda of course)belj
i zato mu saljem
jednu veliku pusu......by:tina...kissmahsretanfino

Josipa-zabavna, smiješna, pametna i dobra cura
idemo s njom u razred. Voli se družit i s
njom nam nikad nije dosadno!sretansretansretansretanzujopjeva

Ana G. -visoka, zgodnička cura! Jako je
dobra i zabavna. Užasno je
simpatična!wavewavesretantuzankissmahlazepjeva

Belma-ok cura! Full dobra, otkačena
i vedra. Možeš joj sve reći,jako je pouzdana.wavewavecerek

Sara-naša mala plavuša, full luda cura, super je
i zabavna... Dobra frendicabangzubononononoeek

Sedak-to mu je nadimak, inače se zove Karlo
To je jedan jako ludi dečec, stalno
nas u školi( i izvan nje) nasmijava,lud do
daske...zijevzalivenzaliven

Mohač-to mu je prezime, ime mu je Josip
Ok dečko, zna nas nasmijat, cure
mu non-stop govore kak se
preserava, al on se uopće ne
obazire. Dobar je frend, i da
već se dugo bavi nogometom, i
i dobro mu idefinofinonamcormah

Filip-ne poznamo ga baš dobro, jer
je novi učenik u razredu, čini se ok i
pametan!trenira nogas s Mohačemsretanfinonamcormah

Gea-mala plavokosa. To vam je jedna
full otkačena cura. ide na hip-hop.
Obožava plesati!sretanmahpjevanutbelj

Drugi put ćemo vam napisat i ostale............!!!!!!! PUSA!!!!!!!!mahpjevafinowavesretan
Sexy Blonde Homecoming Hottie! Icons

Sexy Blonde Homecoming Hottie! Icons


myspace

myspace


Text Miscellaneous Glitters

Text Miscellaneous Glitters

Text Miscellaneous Glitters

Text Miscellaneous Glitters

free image hosting hosted images

free image hosting


Image hosting codes

Image hosting

Image hosting codes

Image hosting


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com

četvrtak, 09.08.2007.

Napokon doma!

Ciao ljudi!wave
Vratila sam se s mora, bilo je super!yeswink
Ivana je sad na talijanskom,
pa vam ne može pisat o moru,
al zato sam ja tu da vam ispričam kaj
mi se sve dogodilo.
Na moru sam upoznala puno prijatelja i prijateljica,
al jedan mi je frend ostao
u posebnom sjećanju.........cerek
Ja i ekipa svaku smo večer išli vansmokinparty
i ostajali do kasno... ponekad
smo znali otič i na nocno kupanje s biciklimawink,
navečer je plaža najljepša, nema nikog, samo mi!
Jedan od mojih frendova s mora uvijek ima
neke bolesne i smješne ideja, tak da nam nikad nije dosadnosmijeh!
Uglavnom uvijek kad negdje idemo super se zabavljamocool!
Naslov ovog posta sve govori;
jedva sam čekala da dođem doma...
Užasno su mi falili svi moji frendovi i frendice,
Zagreb opcenito....
Sad kad sam tu, užasno mi je dosadno,
svi su na moru... a
ja se po cijele dane dosađujem,headbang
lutam po kući, visim po
internetu, neznam kaj da radim....puknucu
Vise me i telka i kompjuter živciraju....
...zbog toga sam cijelo vrijeme u bedu....
To bi bilo sve za danas,
sad iem malo komentirat drugima,
jer već dugo nisam....

Pusa svima!

wavePozdravi: 6c, Ivani, ekipi s mora, Petri B.,
Hrvoju, Josipu, Janji.........



komentari (33) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s