četvrtak, 13.07.2006.

hey.....

ej...evo da se malo i ja vama javim.....nakon dugog vremenawavewaveu mom životu je sve VIŠE MANJE PO STAROM....bangbang


opet me muči jedan dečko kojeg volim već dobrih 9 mj....valjda..nemam pojma i još ME JEBE to kaj nemogu upoznati niti jednog dečka a da ga ne uspoređujem s njim i to me ubijabangbangbangbangbangbang headbangheadbang

sad sam malo na moru i tražim neke zgodne komade pokušavajući ga zaboraviti.....ali mislim da samu sebe zavaravam.....još sam previše zaljubljena...cerekcerekcerekcerekcerekcerek

ZA SARU SEMRAD=ako je idiot alan razlog zašto mi se ne javljaš na mobitel i nečeš razgovarat samnom ?????jeli???? gle ja nikad nebi mogla imat niš s njim !!! a broj sam te tražila da ga pitam zašto ti laže da se ja i on dopisujemo kad to nije istina!!!!!!!!!!! ja tebe previše volim da bi ti takvo nešto napravila iza leđa.....

pozz svima vama i dajte ostavljajte comentare!!!!kizzzza svima...wavewavewave

- 19:42 - Scratch of your nail (15) - Spill the color - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Designed by NLO

Opis bloga

myspace layout

myspace layout

myspace layout

myspace layout


ja=MySpace Layouts

MySpace Layouts


ja kad sam jako jako ljuta=layout for myspace

layout for myspace


Free Web Counter
Free Web Counter
nema beda sve O.K!!!!!!!!!!
evo nešto o meni:imam 14 god i jako sam happy osoba...
naj frendovi:marija,sara,anja,dalia,leon,
eugen,daky,šević,leško....
imam dečka , al vjerujte nije za javnost
moj citat; '' Don't worry be happy ''
i slušam ROCK!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace

Myspace



anja
sara
marica i sara
wilim
lucija
teo
ivana ć.
ivana m.
mislav









www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blog layouts

blog layouts

blog layouts

blog layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

blog layouts

blog layouts

blog layouts

blog layouts



saint patrick's day

saint patrick's day