utorak, 18.04.2006.

i am here again...

hello all you bloger s...
fkt. mi je žao zbog posljednjeg posta....ni sama neznam kaj je to bilo....e da danas sam dobrog raspoloženja i dragom mi je kaj se opet čujemo.....u mom životu se sve nekako vraća na svoje mijesto osim jedne stvari kao i uvijek....LJUBAV i MAMA....ali naravno oni kojima je ovo bilo namijenjeno shvaćaju zašto...i tako..u mom srcu su uglavnom sve promijenilo ONAKO 360 stupnjeva na sat...ljubavi,prijateljstva,roditelji,pubertet......itd...neki od navedenih pojmova su okrenuti na pozitivno , a neki na negativno naravno...da naravno...znam i sama da sam svoj blog počela sve više zapostavljati ali kao što kaže i naslov, to se više neće ponavljati....:=)))nadajmo se...naravno da ću vam se i sutra javiti ali naravno sve u svoje vrijeme.....a do tada ....kizza e da i SRETAN USKRS!!!!


PS=još jednom sorry-te zbog onog posta...

kizza

Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!

- 14:35 - Scratch of your nail (19) - Spill the color - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Designed by NLO

Opis bloga

myspace layout

myspace layout

myspace layout

myspace layout


ja=MySpace Layouts

MySpace Layouts


ja kad sam jako jako ljuta=layout for myspace

layout for myspace


Free Web Counter
Free Web Counter
nema beda sve O.K!!!!!!!!!!
evo nešto o meni:imam 14 god i jako sam happy osoba...
naj frendovi:marija,sara,anja,dalia,leon,
eugen,daky,šević,leško....
imam dečka , al vjerujte nije za javnost
moj citat; '' Don't worry be happy ''
i slušam ROCK!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace

Myspace



anja
sara
marica i sara
wilim
lucija
teo
ivana ć.
ivana m.
mislav









www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blog layouts

blog layouts

blog layouts

blog layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

blog layouts

blog layouts

blog layouts

blog layouts



saint patrick's day

saint patrick's day