utorak, 02.10.2012.

I am fat!

Znaći, jućer sam bila na treningu i pričala curama o svojoj prehrani (doručak klipić, ručak bijela piletina i leća, većera banana, poslije treninga banana). Naravno, ponekad pojedem nešto masno, slatko ili slano, ne mogu se uvijek suzdržavati, ali dajem sve od sebe da se držim toga.
One se ne slažu s tim i vele mi da ako tak nastavim da budem postala anoreksična, da sam ja još u razvoju i trebam sve jesti inače budem preskočila pubertet ko jedna cura na našoj školi.
Prošlo ljeto sam bila 5 kila deblja i bilo mi je užasno neugodno kada sam sjela u kupaćem i imala šlaufeke. Sad više nema te neugodnosti, ali naravno uz to dolazi i moja prehrana. Svi mi govore da bi bila ljepša s 2-3 kile više, dečki prvi. Istina, imala bi veće atribute, ali meni je bitniji ravni trbuh od većih grudi.
Danas sam pojela klipić, ručak u školi (fino ali masno-.-) i hamburger. Osjećam se koda da imam 60 kila, a ne 50, grozno.
Najviše me muči to da mi govore svi da sam mršava, a kada se pogledam u ogledalo ne vidim ravni trbuh niti tanke noge, kak sam onda ja to mršava?!

Ovo tijelo se ne dobiva hamburgerima!

- 18:25 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2012  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ja sam anonimna teenager-ica koja piše o svojim događajima i osjećajima na ovom blogu. Sve moje probleme ja pričam svojoj najboljoj prijateljici, no trebaju mi i ostala mišljenja. Ne mogu o svemu pričati sa svojim prijateljima, pa onda te stvari dijelim s vama :)

Linkovi