utorak, 10.07.2012.

Ko u filmu xD

evo cure, sad ću vam ja ispričati svoju dramu:D
znaći prošlo ljeto sam upoznala dečka i prohodali smo, stalno smo prekidali, bili smo 4 puta u vezi. kada smo zadnji put prekinuli smo se i gadno posvađali i tada sam se ja počela više razgovarati s njegovim najboljim prijateljem. naše prijateljstvo se pretvorilo u friends with benefits. dečko je stvarno dobar, ali ja nikako nisam mogla izbaciti iz glave dečka kojeg sam upoznala u ljeti.
jednog dana mi se javio i pomirili smo se i sad smo opet skupa. moji prijatelj s povlasticama je sad moji najbolji prijatelj i spojila sam ga sa jednom mojom prijateljicom. u vezi su tjedan dana. ali problem je to da se meni on još uvijek sviđa. uvijek mi se sviđa netko koga nemogu imati. i prije 3-4 dana sam ja njemu sve priznala jer ja nemogu držati za sebe takve stvari, ali sam mu rekla da se ponaša koda da mu ništa nsiam rekla da i dalje ostanemo prijatelji. i on se stvarno tak ponaša!! znam da sam mu rekla tako, ali sad mi se to ne sviđa.
mogli ste zaključiti da volim komplicirati xD

- 10:50 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ja sam anonimna teenager-ica koja piše o svojim događajima i osjećajima na ovom blogu. Sve moje probleme ja pričam svojoj najboljoj prijateljici, no trebaju mi i ostala mišljenja. Ne mogu o svemu pričati sa svojim prijateljima, pa onda te stvari dijelim s vama :)

Linkovi