ZA ZALJUBLJENE

It`s difficult express
The changes you have made in me
And the meaning
You have added to my life.
Words do not do justice to my emotions
When I want you, need you and love you
With every breath of my being.
I love you beyond words and actions
Beyond meaning.
My mind, my body, even my senses
Are full of you.
You are as important to my life
As the every beat of my heart.
I hope you can look into my eyes
Deep within my soul,
And know without words that you are
The part of me, my treasure most.

techno_girl16

ponedjeljak, 01.05.2006.

KOJE VRIME

Pa ovo vrime me stvarno zeza..mislim da ja od ovog dugog vikenda izadem samo jednom jer je vrime usrano to stvarno nije fer.. Neznan jel ko mozda bia u Master`sa u nedilju, tj.jucer?? ako je,nek mi napise sta je bilo pametnog..ja sam tila ic al niko nije bia raspolozen..vau koje drustvo :). Inace evo mi je danas babi rodendan pa idem na rucak, pecena janjetina, njam njam (ajme kako volim jest)..i tako to. E ljudi ja bi tila stavit neke slike ode, al nemogu skuzit kako, mislim ja idem da cu stavit, onda nesto seru da triba bit te i te velicine, bla bla, smrcccccccccccccccccccc.. I tako idem sad, taman sam skinila lektiru s interneta pa je moran prepisat. Ljudi vi neki vidimo se sutra, a vi drugi -cujemo se :). pusaaaa

- 10:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Hm..onaj ko me jos nezna ovo ce mu bit jedan veliki bum, tj. bolje receno vidit ce moj luuuudi svit, moje glupe baze i tako to..
:)
O meni..
- my name is mia..il kako me neki zovu mike :)
- volim slusat technooo, to je tako dobro, taj ritam i to, jednostavno me obuzme, a osim toga, slusam i r`n`b i malo rocka..
- iman glupi mobitel kojeg bi najradije bacila u more koliko je blesav
- stvari koje stvarno volim su plesanje, al neman bas priliku za to, onda pisanje a ni to bas ne ide haha
- mozda ce ovo bit cudno, al ja sam na neki nacin zaljubljena u ljubav..da mi vidite sobu doma il jednostavno da me bolje upoznate svatili biste.. Zelim imat momka koji ce me volit i kojeg cu ja volit, al znate bas ono da bude praaava ljubav, e pa to zelim :)...mislim neman nista protiv vezica bez te prave ljubavi, al eto samo kazem sta zelim
- ajme kod muskih obozaaavam kad lipo mirisu, pa najradije bi se utopila u onim lipim parfemima i ko zna sta sve stave na sebe, a u skoli kad jedan lik prode kraj mene, ja skoro da ne padnem u nesvist haha
- neznan jesam spomenila, idem u 2.jezicnu gimnaziju, a druzim se sa par ˝idiota˝ iz razreda :)