Image Hosted by ImageShack.us
HrAbRoSt...:zaliven: - ...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju.. - Blog.hr

...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju..

ponedjeljak, 24.09.2007.

HrAbRoSt...zaliven

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Danas sam rekla još jednu laž....
I prošla sam kroz ovaj dan..
i nitko ne kuži moje igrice..
ja znam reći prave rijeći ,
kao: "Ne osječam se dobro" "Jela sam prije nego što sam došla"laze
notuzan
Onda mi netko kaže kako dobro izgledam..
i na trenutak , na trenutak ja sam sretna..
ali kada sam sama ,
nitko me ne čuje
kako plačem...
crynonono
Ima dana kada sam okey
i na tren , na tren nalazim nadu..
ali ima i dana kada nisam ookey...
I trebam tvoju pomoć...yeszaliventuzan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 16:33 - Komentari (56) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors