Image Hosted by ImageShack.us
LuDiLO.....:zubo: - ...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju.. - Blog.hr

...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju..

četvrtak, 30.08.2007.

LuDiLO.....zubo

e...ovako....hihihi
ja se napokon sjetila napisat postich...
al oke nije dugo ni prošlo..morate priznat...nowinkwink
ovaj tjedan je stvarno bilo jako ludo..ihihiih
ovako da vam malo opišem jučerašnji dan..hiihiihthumbup

Dogovorile smo se ja i Inchy da čemo ić skupa na
bazen ujutro...
i oke..ja došla kod nje oko pola 10 ujutro...yes
i onak...oko 10 mi se ošle prošetat do parka..malo
dav idimo kog ima i tak...
i onak...mi dođemo a tam ono sexy leonidas..hahanutnaughty
i ekipa..i niš reko sad će oni otić pa mi idemo...
kad ono oni odu i ove neke budale zaključaju bazen..
onak da...i šta sad...
niš mi se malo prošetale i vratile do inchy doma..
na net narano..zuboroflsmijehbelj
ugl...
na netu bio novak i kaže on da dođemo na bazen oko 18 sati da če nas
on progurat al nama se nije dalo tad ić..jbg---lud
al oke..prežvile smo bez bazena...yesyes
nekako....hehehhehihiihih
ugl....i tak...
ništ nama bilo dost dosadno odlučile mi otić malo do brlića...zujo
ajd reko idemo se malo slikat za blogach...weeeeeeeee
i došle mi a ono ni žive duše..reko baš supach...thumbup
i ništ slikale se mi..hehe
tam penjale po onih svashtarama i tak..
ko neke balavice...
a jbg,..bilo baš zakon...coolzubobelj
i kasnije oko pola 20 nam već to sve dosadilo...
i odlučile mi malo do jaslica i nazora otić..nutwink
tam smo se kod jaslica opet po onim glupostima penjale..
onak za popizdit..
e vrtile smo se na onoj pripizdini...tak da me još glava boli i muka mi je..dead
a jbg..mora se malo..i i zludirat ovih zadnjih dana do škole..yeahhhhh
i oko 21:00 mi ošle ispred nazora i ko budale čekale neke ljudove..al oke..
zubocool
i ništ...kad nišu došli..hhe
ošle mi timea..
a tam gužva zbog tekme..koma
al onak..totalno..nigdje nema mira...hihihiih
i tak..mi lutale..malo...belj
ugl..bilo je oke...nutnaughty
ii ništ sad čekamo subotu da opet bude ludilo..hhahaha
e ovako pozzach i kissach... swima a posebno..:
INES,DUKI,PR@SICI,IVI,DRPI,MIJI,ANJI,BODI,DINCHY,BOSSU,MELLY,VICKY,NINI,MONCHY,NATI,VANI...ITD...
UG..SWIMA KOJI MI KOMMAJU...kissmahwavekisskisskisskiss


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


- 23:02 - Komentari (130) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors