Image Hosted by ImageShack.us
...so much for my happy ending...:cry: - ...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju.. - Blog.hr

...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju..

četvrtak, 23.08.2007.

...so much for my happy ending...cry

Hey ljudovi i ljudice..pa kak ste vi meni..?
sorryte što nisam prije pisala al nisam smjela na net dok nisam ispravila popravak..juupii...beljthumbup
jooj toliko se tog desilo da vam neču sve moć napisat danas..jbg...
što se više škola blliži to sam sve više u nekom prokletom bedu...jebemu...noeek
i još mi je jedna suuuper frendica iz raza pala..jooj..pa šta ću ja bez nje..uvijek smo sjedile kupa u zadnjoj klupi..i uvijek skupa bježale i pravile sranja...a sad..??cry
sad me samu ostavila i to samo zbog one kučke iz matke...bang
dabogda jutužili..nemože tolio njih srušit i samo se zadovoljno nasmijat..odurna je vjerujte...ja sam nekim čudom prošla...a jbg..dobro je..al više ništ neće bit ko prije...rolleyes

jooooj zašto se sve to meni sad događa..i još me ni neki super frendovi ne razumiju,,,sve shvačaju kao šalu..koma..stvarno..neznam više što da radim..najradije bi pobjegla..negdje daaleko..da me niko više nikad ne nađe...
eekyes

e da..dobila sam anketu od badgirl...heh...pa evo da počnem...zujofino

OPISATI SE U PAR TOČAKA:
hm..pa sad..a šta ja znam..misim da sam jakoosječajna..i jednostavno koliko se god nekome činilo da ga mrzim,ja neznam mrzit nekog,,,jednostavno uvijek sve svima oprostim (što baš i nije dobro....

PAR REČENICA O SEBI:
luda sam totalno...
volim zabavu i ples..obožavam izlazit sa frendovima i nekad se dobro napit..ehhe
e da i nešt čime se ne poosim al jbg..nekad tj. često se znam rezat..a jbg..
i šta ja znam volim upoznavat nove ljude...

PITALICE...
istina/laž
iako je laž nekad uistinu potrebna..odabirem istinu..jer uvijek treba reć istinu
kakva god bila..kad tad se sve sazna ionda više nema povratka...

mržnja/oprost
pa sad...puno puta nešto mrzim ali to je samo na nekoiko trenutaka..radije čunekome dat drugu priliku i oprostit neg glumit ljutibabu.heh

sladoled/kolač
pa..hm...oboje mi je super...al evo za dlaku mi je bolji kolač..hehe
pogotovo tiramisu..jooj..njam

disko/kafić
disko definitivno...joooj...jedva čekam subotu..:D

motor/auto
e pa sad..oboje je isto dobro..al neznam..nekak mi se viš sviđaju motori.jao ludim za njima..hahah

ljubav/novac
hm..odmah ljubav,,,mez razmišljanja..najljepši je osječaj kad nekog voliš i ta osoba tebe voli..jaooo..nebi ništa mjenjala za to..!!!

TRI ŽELJE OD ZLATNE RIBICE:
1.....da nađem pravu ljubav
2.....da uvijek imam pave prijatelje oko sebe
3.....da upoznam chestera,,,hehe

ŠTO TE NAJVIŠE PRIVLAČI NA LJUDIMA..
hm..pa sad...na dečku me najviše privlače oćći...onda guza..heh
i naravno osječajnost i neke njegove unutarnje osobnosti..
volim crnokose..ufffff
nek me sam puno voli i ne prevari..ahhahaha

KAKO SE VIDIŠ U ŽIVOTU...
ah...onak...nikak...koma..i u velikoj depri..he

OSOBE BEZ KOJIH NEMOŽEŠ ZAMISLIT ŽIVOT..
pa frendova i fredica i simpe ili dečka naravno..
i jako mi je važna i moja obitelj..


Eh ovako..sad ču predat štafetu nekim ljudima..he
nemojte se ljtit ostali...belj


štafetu predajem:


velika pusssssa swima.....!!!!!
- 02:52 - Komentari (103) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors