Image Hosted by ImageShack.us
A nEdA mI Se pISaT NaSlOv...heeee - ...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju.. - Blog.hr

...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju..

ponedjeljak, 06.08.2007.

A nEdA mI Se pISaT NaSlOv...heeee

hello ljudovi i ljudice...
evo i mene..iako mi se bašneda pisatal eto moram malo..hehheh

evo malo o suboti..bilo je sve u svemu super..he..možda...
he...išla sam s ines i tasom..oko 21:00...
tamo smo kraj timea srele marka i malo pričale s njim...napokon sam vidjela njegovu novu boju kose..he..super je..;)
zatim smo srele dragicu i s njom se pozznile..
i tak..onda je došla moj draga drpa..he..i upoznala me sa svojim frendicama..zakon curke...i tak malomi pričale ...i napokon otišl e dolje..tam smo bile sa svim curama i plesale ...ludirale se...
ivu je nešto bolio trbuh..:(..al polako ju je prolazilo,,,,kasnije je mene jako bolio trbuh i bljuvao mi se..koma..he...izašla sam na zrak i bilo mi je odamhbolje.he..=)
ugl...trebala sam pričat s jednom osobom al njega nije bilo pa ništa od tog..otišo je nekud...ugl..nema veze..:) budemo drugi put...
malo sam bila tužna la oke...:(
kasnije smo ja ,ines,dragica,iva i dajana plesale malo.
dost kasnije kad smo samo ja i i nes ostale od cura zajebavali su me đuka,pelko i riva..jako lijepo dečki.. ha ha
onda je od nikud došo boss heh...nisam ga očekivala jer nije bio siguran da će doć ...al super barem sam ga vidila od prije dosta vremena....samo mi je žao što nisam vidjela moju dinchy...:(


i tak...to bi bilo to...he...e da ljudi napravila sam par avatara..pa ak imate slučajno posebnu želju..slobodno napišit u komentarima ja ću vam napravit kakav god želite i s kim god želite avatar..=)
ajde kisssssssssssssa swima.kiss.. pa-pamahwave


avatari:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


AVATARI ZA MARTINUkiss
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-08

sutra dođe još...ak ti se nesviđa nikoji od ova dva...kisse


- 19:19 - Komentari (298) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors