Image Hosted by ImageShack.us
..NaPoKoN.. - ...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju.. - Blog.hr

...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju..

srijeda, 01.08.2007.

..NaPoKoN..

Evo mene opet..napokon...evo uhvatila sam malo vremena da vam nešto napišem..iako mi se iskreno baš i neda..heh..al oke..
jooj koma mi je bilo ovih dana...svaki dan jebena praksa...užas...i onda mi još moji nedaju da idem na net...stvarno koma...headbang
al oke sad mogu malo doć na net jer mi je stari ošo u zadar..he...rofl
i šta ima novog kod vas...kod mene nečete vjerovat skoro ništ novo..smijeh osim da sam shvatila da jedva čekam početa škole...he...da zato jer mi onda bar nije tak jebeno dosadno ko sad..hm...dead

sad mi se stvarno baš neda pisat al obečajem da ću idući put puno više pisat...yes
a sad veliki pozdravi i kissevi:drpi,dini,ivi,jully,teji,ines,vale,,miji,ivoni,anji,nini,.....itd..
kisskisskisskiss
i swima ostalima koji mi komentiraju....kissssssa


evo i par spotića..he
obavezno poslušajte do kraja...jer su ispočetka čudne..he






Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03
- 18:05 - Komentari (183) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors