Image Hosted by ImageShack.us
OjLa... - ...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju.. - Blog.hr

...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju..

petak, 29.06.2007.

OjLa...

Ojla ljudi.....joooooooooj....
ovi popravci me doslovno izluđuju...koma...
nikud me moji gotovo ne puste zbog tog što moram ičiz..joooj..jedva čekam da više i to prođe....headbang
uhhhh.........mad

A ni ovak se baš ne osječam najbolje..jedan frend me totano šokiro....
njegovo mišljenje..i to.al oke..nadam se da će sve bit oke..thumbup

Totalka m je dosadno ovih dana....nadam se samo da ču sutra moć van..!!hehhehe rolleyes
jer ak me nepuste neznam što u..stvarno.danas kad me strai nije pusti na zbogom škoo htijela sam se ubit...ruke su mi totalka izrezane...jednostavno sam u ljutnji uzela nož i napravila jaaako veliku GLUPOST...sad mi je malo žao.al jbg...valjda ču se opametit...lud

Totalno mi dođe da se rasplačem..zbog puno razloga...i jednostavno znam satima plakati..koma..nonono
a oke..smirit ču se ja sam vremenom.nadam se...!!!yes

ona pjesma od avril-nobody's home me totalka još više baca u bed....
pa sam ju zato stavila na blog.skupa sa još jednom totalka zakon pjesmom....

swima veelika pussa...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i i veliki pozdrav bossu(nadam se da ćeš se spametit i da će sve bit oke..thumbup)





- 21:32 - Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors