Image Hosted by ImageShack.us
OpEt NoVi bLoG - ...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju.. - Blog.hr

...mY fReAkY wOrLd... Ne kissam više nikog..hihi..ma šala...oni koje volim to već znaju..

nedjelja, 24.06.2007.

OpEt NoVi bLoG

Evo mene opet s novim blogom..heheh
imala sam ih već barem 6....yes
pa kako ste mi vi???kako ljubav??valjda nije katastrofa kao kod mene..?no
a jbg....sve je to za ljude...hehthumbup


ovako da počnem....:
Jučer je bila subota što znaći da sam bia u timeu...
......oko 5 sati sam krenula od kuće...prvo sam otišla do brlića(tamo sam se našla sa valentinom...).....onda smo se ona i ja uputile do ines da skupa idemo u time..¨!
oko 7 smo došle do timea i nije bilo gotovo ni žive duše..hehezijev
užas..koma....
al ok oko 9 su već polako svi počeli dolazit....thumbup
bilo je super....lijepo smo se zabavile....
jedino sam malo bila i tužna...otišla mi je jedna frendica za zagreb...no
totalno sam se isplakala....a jbg...no
ines je bila cijelo to vrijeme sa svojim dečkićem..hehe....
a moram još i reć da se iva cijelo vrijeme smijala...hehehhehwinkrofl(baš se pitam zašto..??hehnaughty)
bilo je ludo....
oko 1 sam išla doma jer su već gotovo svi iz društva otišli.pa mi se nije baš dalo bit sama...

Danas sam trebala ić na baten al jbg...ništa od toga...al ok zato idem sutra..hehewink

p.s.
malo sam u bedu....no pa ću stavit jednu slikicu ....
pussa swima.....



- 20:11 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors