< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

About me

Ime: Anđela
Nadimak: Angie (iako ih ima još puno :))
Datum rođenja: 25.08.1993.
Godine: 14
Grad: Zadar
Škola: Šimuna Kožičića Benje
Razred: 8.a
Blog: napravljen je 02.01.2008.

* Ostavite puno komentara, vratit ću vam!
* NE ostavljajte lance sreće i spamove!
* Nemojte vrijeđati mene i niti moj blog!

enjoy ♥

MoJ bAnNeR (hvala anji :))

AiShWaRyA rAi

Linkovi

anja (:

blog expert [dizajnovi i tutorijali]

gunsi u hrvatskoj!

Glasaj za moj blog! Hvala ♥
Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

evo malo više o meni

volim:puuuno papitinjami,dečke,
svoje dvi mace(lunu i malu zbunjolicu)
svoje frendice,kaju(najboljeg frenda)
slatko,slušati tehno i house po cili
dan,sprdati ljude i profesore,divljati,
razbijati,ludovati,plesati,ici po tulumima...party
mrzim:ljude koji se ponasaju ka
penzioneribang,razmažene glupace,
preumisljene,ljude koji se previse naseravaju
koji ne vole zivotinje,ŠKOLU!!!...i jos puno
toga.....yes

moji prijatelji......!

ženske:
mirisa:moja najbolja prijateljica,preluda,
jednostavno je se nemože opisati
barem riječima,družimo se od 4.raz
ist smo znak u horoskopu voli partijati
ludovati zajebavt ljude..ugl.sve sto i ja
sam sto je ona pametna a ja glupa....hehe
kissbeljnutfinozujo
josipa:ona se more opisati u jednoj riječi
hmmmmm.....luuuuuuuudddddaaaaaaaa
munjena skoz....nju san upoznala kad san
dosla u novu skolu...jebate jedina ona
normalna...s njon san svaku subotu u
caymana....svaštabangeeksmokinthumbuplud
patricia:znamo se jako dugo...osoba na koju se
uvik mogu osloniti....predobra..smišna...puno
bi se toga moglo reci....ali mi se neda pisati..
smijehzujopjevasretan
neda mi se vise o nikon pisat.....
a mogla bi malo o muskima
MUŠKI:
kajo:neznamo se dugo ali bi se moglo reci
da je stvarno pravi prijatelj....smišan je
kad ti triba nesto napraviti on ce prvi uskociti
puno se toga moze reci....winksretanzubo
peky:on mi je super njegova najveca vrlina je
sto je smiren a ja to volin ....smirenost...dobar
je voli raditi gluposti....voli puno piti....zajebavati se
partysmokinzijev
neda mi se vise pisati.... volin svih"!"!"!"!"!"!

 

[četvrtak][03.04.2008.]

hell...nezanm so da pisen neman bas inspiracije...pa ce ovo biti jako kratak postyes...eto samo da znate nismo prosli na natjecanju prosli su stanovi umisto nas...shit....headbang...a jesmo jadni...za samo sest bodova su nas pristigli......bangdosano mi je doma umiren....tuzan...sitna san u zadnje vrime....neznam nzasto....a znaju drugi......cerek.....so vise da kazen boljre da mucin takpo san pametnija....haha....smijeh,,moran ici u subotu vanka ucrvala san se doma......dead....sere mi se od ovog bloga.....i mene...ma sere mi se na sve danas san bas ljuta nan svih......obvj pt mi se neda nikog pozdravljait...haha....dosla mi je jospia pa cu zavrsiti idemo na ulicu...moran viti nekog haha....naughty...aj neda mi se vise pozdravljati iden....bogwave



[ 150 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.