.::Plavuše-gluPe????::. - [.::**KAJ BRIJEŠ**::.] - Blog.hr

[.::**KAJ BRIJEŠ**::.]

nedjelja, 17.04.2005.

.::Plavuše-gluPe????::.

Image Hosted by ImageShack.us

Eto,to mene živcira...Ja sam plavuša i svaka malo zajebanija situacija u mom životu vezana je uz moju boju kose...Svi komentiraju-'Ma ona je plaaaAvuša,pusti je!?'....Ne ja sam Maja,bez obzira na kosu imam u glavi kolko imam(recimo-malo!),hehe...Mislim neću ja sad filozofirat da ne ispadnem primitivna i glupa,al eto....Mene ta moja kosa živcira i imala sam jednu fazu da sam se štela pofarbat u zeleno:)...
Al prošla me,fala Bogu...Inače,neam ja ništ protiv zajebancije i svega,al eto nekad me ljudi znaju raspalit s tim 'pLavuše su gLupe'.A zakaj?Nek mi neko oBjasni zašto su plave cure tolko drukčije od smeđih,crnih....??????
AL nema weZe...To tek tolko da nekaj blebećem,hhehee

Btw,stavila sam drukčiji diZajn-maLo je sve skupa sad skubano,al kaj sad...Ja volim promijene pa eto i drugih boja...

- 20:47 - Komentari (4) - Isprintaj - #