.::Oooo haPPy day::. - [.::**KAJ BRIJEŠ**::.] - Blog.hr

[.::**KAJ BRIJEŠ**::.]

petak, 08.04.2005.

.::Oooo haPPy day::.

zjef...tak je rano,a ja već na blogu...Al eto...ya danas nemam školu-3x huraaaa....Onda,za dva tjedna idem u Gardaland-fakat nemre bolje...Jedwa čekam,bit će ludilo!!!!Idu swi ljudi Za koe ya želim da idu,hehe...Iako je bilo malo gunđanja,na kraju su me starci pustili...Ipak je to za dva tjedna...I najmanje 2000kn će sve skupa koštata...Al ajd...Danas idem izvadit putovnicu i osobnu ...eto taq...
Đizs,kolko dugo nisam pisala.Nije mi se dalo il nisam imala wremena,yebat ga...
Sad odo malo švrljat drugim blogovima...
btw,čusak-poštedi me swojih iznimno tupavih komentara jer ti mene nit ne poznaš taq da ljepoca zajebi!!! A ti kuma ke se kreveljiš?hehe(moraš mi reć kae bilo s draženom-sam te podsjećam!)
E,da,ifana,malo gledam blogove pa widim da si ful aktivna yebote...hahaha...ajd call me danas!
wozdra i kiZZa od MEne...

- 10:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #