.::1.apriL::. - [.::**KAJ BRIJEŠ**::.] - Blog.hr

[.::**KAJ BRIJEŠ**::.]

petak, 01.04.2005.

.::1.apriL::.

Buhahaha....danas je kakti dan da podwališ swakome neku foru-pa ko nasjedne ismijawaš ga,ko ne yebat ga... Ya eto probala sam 'pOdwalit' swojoj kumici ifanici i noni i owa druga je nasjela,a owa prwa je twrd orah,al ipak mi se čini da je powjerowala.Objema sam rekla da u pon. nema škole-da je štrajk sindikata učitelja i taq neke brije. I men je draga kumica lijepoca rekla da nezna wiše kad meni može wjerowat a kad nemože,a nona iwona je odma powjerowala heh,al je cura biLa happy....Al doro...I taq...ljepoca sam danas bila s swojom naj,naj mamicom w shoopingu i swašta ljeoga mi je kupila,hehe....BTW,ifana neš wjerowat al onaj klinjo kaj ti je skočio na leđa,danas mi je proBo prodat neke šugawe narukwice...ya ti pričam staroj kaj je nama u srijedu bilo i trgaaaam se!!!!hehe,nemoy se ljutit. Eto zawršawam oway swoy postić .... wOZRDA & kiZZa od maye!!

- 22:16 - Komentari (5) - Isprintaj - #