.::Malo blablabla::. - [.::**KAJ BRIJEŠ**::.] - Blog.hr

[.::**KAJ BRIJEŠ**::.]

ponedjeljak, 28.03.2005.

.::Malo blablabla::.

Aaaaaaaaaaa,danas sam se baš ljepoca naspawala... Zaspah oko 3 zbudih se oko 12,nemore bolje!!Baš sam imala čudne snowe-sanjala sam bratića,ekipu iz razreda i yoš neke brije...strašnooo.But anyway, Widim da se neki žaLe na moye piSanje(tipa spid i namiguša,hehe).E,pa sam wi meni reCite kaj neraZmete pa bUm waM objasniLa,yebote.Onda,moya kumica ifanica ye u weeeelikoj dePri-e ti fakat nisi swa swoja...Day ajde,reci Mi ZAkaj dečko newalja-baš je ockey,malo umišljen,al inače baš ye siMpa...
I ne,ne wara te,a ak slučajno se to saZna onDa buMo ga obJe wubile i fajrunt...Al nemoy ga spucat yer će onda biT teških sranja(weć widim i znam!!).E,sad moram stat s tim sawjetima jer ispadam ko neki psihić!Btw,kuma efo ti sa strane 100 sms-a,pa da šalješ ljuBljenome,hehe...E,danas idem u Zagorje nawečer-ajD da se malo maKnem iz Zga.Ifana ideš onDa u subotu kam?Ya i nona i yoš neKe cure koe neznaš idemo u cenera!Matea je nešt rekLa da sad tam puštaju narodnjake,pa ak je to istina yebote onDa će to Bit zadnji put da bum išLa tam,hehe...I taq...Moramo se doGoworit za srijedu...E,zafali burazu za onay web-sad konačno skidam brZO mjuzu!Danas ye baš neki usrani,bzwz dan!U yebote kaj sam se danas rasPisaLa!Moram naPrawit neku top listu dj-a i taq tO...
E sad ye dosta pOčela sam bzwz bljuzgarit!
Wozdra,kizza & do čitaNja!!!!

- 13:28 - Komentari (6) - Isprintaj - #